باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
537 بازدید
در حقوقی چک و سفته توسط (100 امتیاز)

بنده حدود 20 برگ چک در وجه فردی، از روی اعتماد به او دادم. البته رسیدی با امضا و اثر انگشتش با این متن دارم:

بدینوسیله اعلام میدارم تعداد فقرات چک که آقای <بنده> در وجه اینجانب <فرد مقابل> به هر تاریخ و به هر مبلغ صادر کرده به عنوان امانت می باشد و هیچگونه مسئولیتی و دینی در پاس کردن چک های صادره متوجه ایشان نیست. <امضا و اثر انگشت فرد مقابل>

بعد از مدتی با کلاهبرداری از تعداد زیادی فراری شد و فهمیدم پشت چکهای منو امضا و جای بدهیش به اونها داده. الان دستگیر و به دلیل محکومیت قطعی به عنوان کلاهبرداری مشدد در زندانه. من ابتدا اظهارنامه ای مبنی بر عودت چکها بهش دادم و بعد شکایت خیانت در امانت کردم که منع تعقیب خورد.
 

  1. 1لان بنده مواجهم با 3 محکومیت مالی تضامنی در مورد 3 برگ چک. چکار میتونم بکنم؟ لطفا راهنماییم کنید که خیلی مستاصل شدم.
  2. همچنین در مورد چکهایی که هنوز برگشت نخورده و در وجه او هست چکار میتونم بکنم؟ چطور میتونم جلوی هر دادخواست حقوقی علیه خودمو در مورد چکهای برگشت نخورده بگیرم؟

خیلی ممنون

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)
سلام و عرض ادب

وقت بخير و خدا قوّت

دوست عزيز با توجه به مستنداتی كه در اختيار داريد نسبت به محكوميت‌ها اعتراض نمائيد تا چنانچه غيابي است در دادگاه بدوی و در غير اينصورت در مرجع عالي مورد رسيدگي قرار گيرد سپس با همان ادله نسبت به انسداد حساب اقدام نمائيد./.

با تشكر موفق باشيد.

با احترام
موفق باشید
یاسین، مشاور و کارشناس حقوقی
برای دریافت مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 176 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,158 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,877 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...