باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
209 بازدید
در سایر امور حقوقی ملکی توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و احترام

ما یک واحد مسکونی رو در سال 86 پیش خرید کردیم و اقساط اون رو به صورت مرتب تا سال 89 پرداخت کردیم.بعد از اتمام سال 89 و به دلیل رکود بازار و عدم پیشرفت پروژه ساخت ساختمان ، ما چندین بار برای فسخ مراجعه کردیم اما هر بار به دلایلی ما رو منصرف کردن و در نهایت بعد از چندین مرتبه ساختمان ما تغییر پیدا کرد به بلوکی که قرار بود زودتر ساخته بشه.

 بعد از این تغییرات ما دفترچه اقساط جدیدی دریافت کردیم که اقساطش رو یکم با تاخیر پرداخت کردیم و در نهایت سال 84 ما با مراجعه به شرکت و تسویه حساب به صورت چک و دریافت برگه ای که نشون میده ما تا اون تاریخ بدهی نداریم کلید رو دریافت کردیم و ساکن شدیم.

بعد از گذشت چند سال با توجه به عدم تکمیل ساختمان مثل اطفا حریق و عدم پرداخت خسارت مبلغ دیرکرد ما شکایتی به انبوه سازان ارائه کردیم و تو این شکایت شرکت محکوم به پرداخت وجه به ما شده علاوه بر موارد تکمیل ساختمان. در همین حین دیروز نامه ای از شرکت برای ما اومده که با توجه به اینکه شما یه قسط خودتون رو پرداخت نکردید طبق بند شماره فلان از قرارداد ، قرارداد شما فسخ شده . برای دریافت مبلغ و سود متعلقه به شرکت مراجعه کنید. حالا سوال من اینه که با توجه به گذشت 5 سال از زمان تحویل منزل و حتی ثبت در دفترخانه بابت اینکه ما تعهد دادیم این خونه رو به صورت سالم تحویل گرفتیم شرکت میتونه درخواست فسخ کنه؟

ضمن اینکه ما کپی نامه ای که شرکت موقع تسویه حساب برای تحویل کلید به ما داده رو داریم که عین جمله اینه : نظر به اینکه آقای * قرارداد * بلوک * طبقه * نسبت به پرداخت بدهی خود تا این مقطع اقدام نموده اند . لذا خواهشمند است نسبت به تحویل واحد مربوطه به نامبرده اقدام و صورتجلسه تحویل را جهت ضبط در پرونده به این واحد ارائه نمایید.
لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 517 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 932 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5,075 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...