باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
628 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (28,100 امتیاز)
لایحه دفاعیه تجدیدنظرخواهی از رای هیات تشخیص اداره کار می خواستم
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (109,410 امتیاز)
 
بهترین پاسخ
تنظیم لایحه دفاعیه  با توجه به رای صادره هیات تشخیص می بایست تهیه شود، لذا پیشنهاد می کنیم از خدمات تخصصی متخصص روابط کار بیدبرگ در این زمینه بهره مند شوید.

در زیر نمونه لایحه دفاعیه تجدیدنظرخواهی از رای هیات تشخیص اداره کار ارائه شده است:

بسمه تعالی

هیات محترم حل اختلاف اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی

با عرض سلام و ادب، احتراماً اینجانب .....  به شماره ملی .......... در خصوص پرونده به شماره کلاسه ۱۶۶۹۵۷۳۱۵۷۴۹۲۰۱ مراتب اعتراض خویش را نسبت به دادنامه صادره از هیات تشخیص به شرح ذیل به استحضار می رسانم؛

اینجانب ...... از تاریخ ۱۸/۱۱/۹۹ لغایت ۳۰/۶/۱۴۰۰ در آژانس ....................به مدیریت و نمایندگی دو برادر به نام های ........... مشغول به فعالیت بودم که در اثنای ایام فعالیت کارفرمایان اعلام نمودند قصد تعدیل نیرو دارند و اینجانب نیز بدین جهت تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمامی پروژه های باقی مانده خویش را تکمیل نموده و به شرکت ارائه نمودم. لیکن متاسفانه شرکت موصوف علی رغم اینکه اینجانب تا ۳۰/۶/۱۴۰۰ مشغول به فعالیت بودم از پرداخت حقوق و مزایای سه ماه آخر کارکرد یعنی ماه های تیر، مرداد، شهریور ۱۴۰۰ خودداری می نماید و از آنجاییکه قرارداد کتبی فی مابین وجود نداشته، جهت اثبات ایام کارکرد سه ماهه آخر خویش دلایل و مستنداتی ارائه و پیوست لایحه شده است که می تواند از قرائن مثبته جهت اثبات ادعای اینجانب باشد و النهایه حق تضییع شده بنده احقاق گردد.

اول- تعداد ۴  نفر شاهد که از همکاران بنده در شرکت مذکور بوده اند هر کدام جداگانه به طور واضح و مشخص با درج تاریخ و مشخصات خود و ذکر کد ملی خویش مستندا و مکتوب گواهی نموده اند که اینجانب تا ۳۰/۶/۱۴۰۰ در این شرکت تحت سمت طراح سایت مشغول به فعالیت بوده ام.

۲- مستدلاً متن چت ها و پیام های ارسالی فی مابین اینجانب و کارفرما در حوزه ارتباطات کاری و انجام پروژه ها و پرداخت حقوق و مزایا که همگی مربوط به سه ماه آخر کارکرد اینجانب بوده نیز مودایی جهت اثبات کارکرد بنده برای ایام مورد تنازع می باشد.طبق ماده ۱۲ قانون تجارت الکترونیک {اسناد و ادله اثبات دعوی ممکن است به صورت داده پیام بوده و در هیچ محکمه یا اداره دولتی نمی توان بر اساس قواعد ادله موجود، ارزش اثباتی(داده پیام) را صرفاً به دلیل شکل و قالب آن رد کرد}.  فی الواقع مستفاد از قانون مذکور نمی توان پیام ها و چت های رد و بدل شده و ادله الکترونیکی را نادیده گرفت

۳-چت ها و پیامهای کاری رد و بدل شده فی مابین اینجانب و همکاران و مشتریان تا اواخر شهریورماه سال ۱۴۰۰ نیز پیوست لایحه گردیده که این مورد نیز دلیلی جهت احراز همکاری و فعالیت بنده در شرکت مذکور تا موعد مورد ادعا بوده است.

۴- پروژه هایی را نیز که در ماه های مذکور انجام شد و تحویل کاربران و مجموعه آژانس دیجیتال ............... داده شد را نیز در قالب فایل تهیه و تنظیم نمودم و جهت بررسی مقام محترم رسیدگی کننده پیوست گردید.که همگی موارد مارالذکر مربوط به همکاری بنده برای سه ماهه اخیر در شرکت موصوف می باشد. حال سوال اینجاست چه طور ممکن است که اینجانب آن ایام در مجموعه مورد نظر مشغول به فعالیت نبوده ام ولی با کارفرما، مشتریان، کاربران و همکاران همچنان به طور مستقیم در ارتباط بوده و برای انجام و ارسال پروژه ها با یکدیدگر همکاری می نمودیم؟! لهذا دلایل ارائه شده جهت احراز ابطه کارگری کارفرمایی تا اواخر شهریور ۱۴۰۰ مقرون به صحت می باشد.

مشاوره حقوقی فوری

۵- واریزی های بنده طبق تراضی فی مابین اینجانب و کارفرما و همچنین براساس روال ماه های قبلی حدود ۵ میلیون و پانصد هزار تومان بوده است و توافق بر این بوده که این مبلغ تا پایان ایام کارکرد به اینجانب تعلق گیرد اما متاسفانه نه تنها مبلغ مورد توافق پرداخت نگردید بلکه علی رغم پی گیری های مکرر هیچگونه پرداختی به اینجانب بابت این سه ماه انجام نشده است.

حالیه با عنایت به مراتب معنونه و مستندا به اینکه با احراز فعالیت بنده در شرکت موصوف مزایایی که قانون کار مورد لحاظ قرارداده نیز به اینجانب تعلق خواهد گرفت درخواست مطالبه عیدی و سنوات خویش و همچنین بیمه از ابتدای شروع فعالیت لغایت تا پایان شهریور سال ۱۴۰۰ را نیز تقاضا دارم و  با توجه به اینکه مستندات ارائه شده می تواند از امارات و قرائنی تلقی گردد که منجر به علم هیات محترم رسیدگی کننده باشد لهذا درخواست صدور حکم شایسته در جهت احقاق حق و حقوق و پرداخت حق السعی  اینجانب مورد استدعاست.

با احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
3 پاسخ 20,685 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,574 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,569 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,365 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,016 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 705 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 12,418 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 9,385 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 14,334 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 12,306 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...