باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
712 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
مزیت بیمه عمر بیمه کارآفرین در مقایسه با بیمه عمر بیمه سینا چیست ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (900 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام آقا/ خانم فاضلی شرایط بیمه های عمر در تمامی شرکت های بیمه یکسان می باشد، در حال حاضر بیمه عمر و سرمایه گذاری جدیدترین و بهترین شیوه سرمایه گذاری می باشد. بیمه سینا طرح یارمند سینا را برای این نوع بیمه در نظر گرفته است که به شرح مختصری درباره آن می پردازم:

بیمه عمر و سرمایه گذاری ، نوع جدیدی از بیمه عمر است که علاوه بر پوشش بیمه عمر سود تضمینی مرکب به همراه سود مشارکت نیز به بیمه گذار تعلق میگیرد. شما با توجه به توان مالی خود، مبالغ حق بیمه و نحوه پرداخت آن را برمی‌گزینید و بر پایه نیازهای خود و خانواده میزان سرمایه لازم برای پوشش خطر فوت را انتخاب می‌کنید. حق بیمه‌های پرداختی شما پس از کسر حق بیمه لازم برای پوشش فوت و پوششهای اضافی ، به اندوخته سرمایه‌گذاری شما افزوده خواهد شد.
در پایان مدت بیمه ، موجودی اندوخته سرمایه‌گذاری و سود آن به اضافه مبالغ اضافی سود مشارکت در منافع به شما پرداخت می‌شود. در صورت فوت بیمه شده ، در خلال مدت بیمه نیز ، سرمایه تعیین شده که میتواند بین 1 تا 200 میلیون تومان باشد به علاوه موجودی اندوخته سرمایه‌گذاری در هر زمان به بازماندگان یا افرادی که قبلا تعیین کرده‌اید، پرداخت خواهد شد. مدت زمان بیمه از 5 تا 50 سال میباشد.

پوشش های اصلی

پوشش بیمه عمر:

چنانچه بیمه شده در طول اعتبار بیمه نامه به هر علت فوت کند، سرمایه فوت به ذینفعان پرداخت می شود.

سرمایه گذاری:

مازاد مبالغ پرداختی پس از کسر حق بیمه پوشش های اضافی, صرف سرمایه گذاری می شود براساس آیین نامه 68 بیمه مرکزی برای 5 سال اول 18درصد, 5 سال دوم 15درصد و برای مازاد بر 10سال مطابق با شرایط اقتصاد روز و اعلام بیمه مرکزی است.

پوشش های تکمیلی این بیمه نامه پوشش امراض خاص، فوت ناشی از حادثه،نقص عضو و از کارافتادگی ناشی از حادثه،معافیت از پرداخت حق بیمه می باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
3 پاسخ 3,056 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,826 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 701 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...