باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,777 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (120 امتیاز)
با سلام

من از سال ۹۴ برای یک شرکت سهامی خاص مدرک گذاشتم و اسم من رو با سمت نائب رئیس هیئت مدیره با سهم زیر یک درصد به عنوان یکی از اعضای سه نفره هیئت مدیره ثبت کردند و یک وکالت کاری از من گرفتند که تمامی امورات کاری شرکت رو شخص دیگری که خودش رئیس هیئت مدیره بود در نبود من انجام بده .

متاسفانه اواخر سال ۹۶ از طریق پیامک اداره مایات با خبر شدم که شرکت مبلغ زیادی بدهی مالیاتی دارد و همزمان فهمیدم به خاطر مسائل مالی بین دو سهامدار اصلی شرکت ( مدیر عامل و رییس هئیت مدیره ) اختلاف ایجاد شده و از همدیگر شکایت کرده اند . لطفا راهنمایی بفرمائید با توجه به شرایط به وجود آمده بهترین راهکار ممکن چیه ؟ و اگر قضیه خیلی بیخ پیدا کنه نهایتا چه سرنوشتی برای من به وجود میاد

ممنونم از راهنمایی شما
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (5,740 امتیاز)
سلام

در مورد بدهی مالیاتی شرکت شما به همراه سایر اعضا هیات مدیره مسئولیت تضامنی دارید. به این معنی که فارغ از اینکه فرمودید به صورت صوری عضو هیات مدیره شدید در صورت عدم پرداخت بدهی شرکت اموال شما و سایر اعضا هیات مدیره توقیف خواهد شد.

نهایتا راه حلی جز پرداخت بدهی وجود نداره، سعی کنید اون دو نفر مجاب به پرداخت بدهی بشن یا اینکه با دادن اطلاعاتی درمورد اموال اون افراد به اداره اجرائیات اونها رو مجبور به پرداخت بدهی کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 136 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 926 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,532 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...