باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,201 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (120 امتیاز)
من یک دانشجو هستم که یک اختراع داشتم و پس از ارائه اون به جاهای مختلف بالاخره یک شرکت دولتی حاضر شد که با من قرارداد ببنده برای خرید اختراعم. اما با این شرط که به صورت حقوقی باشم (علی الظاهر محدودیتهایی در قرارداد با اشخاص حقیقی داشتن). من هم یک شرکت ثبت کردم و با اونها قرارداد بستم البته بنا شد که یک نمونه از دستگاهم رو بسازم و تحویل بدم و در این قرارداد سودی نبرم تا کیفیت کارم معلوم بشه و در صورت احراز استاندارد لازم این اختراع، قرارداد برای تعداد بالا با من بسته بشه. کار رو با مشقت زیادی انجام دادم. اما مدیر عامل عوض شد و دیگه با من قراردادی نبستن و بنده پس از گذشت 2 سال از اون موضوع به استخدام دانشگاه در اومدم و کارمند دانشگاه هستم.الان از دارایی تماس گرفتن و میگن 30 میلیون تومن مالیات و 14 میلیون جریمه جمعا 44 میلیون باید بدی!

من نه محل کسب دارم، نه پولی در حسابهای خودم وشرکتم دارم. فقط نگرانم که یه موقع حسابی که حقوقم ماهیانه بهش واریز میشه رو یموقع نبندن که بیچاره میشم و کل زندگی کارمندیم به همین 3 میلیون تومن حقوقم وابسته است.

خواهش می کنم بفرمائید که برای منی که نمیتونم این 44 میلیون رو پرداخت کنم چه اتفاقی میافته و تبعاتش چیه؟

کارمند اداره دارایی بهم گفت که ممنوع الخروجت میکنن و کل تلفناتم قطع میکنن و کل حسایاتم مسدود میکنن!

خدایا خودت کمکم کن

خواهش میکنم جواب بدید

خیلی نگران خودم و خونوادم هستم.

من فارق التحصیل دانشگاه امیرکبیر رشته مکانیک هستم

ممنونم از سایتتون که یه نقطه امید رو حداقل برام باز کرده که مشاوره بگیرم توی این بی پولی
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (14,300 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام،

بله، حساب مدیرعامل هم قابل بازداشت هست. 2/3 حقوقی که دریافت می کنید قابل مسدود شدن نیست. اما تلفن و ماشین قابل بازداشت هست و نمیتونید انتقال انجام بدید براشون. مبلغ بدیی تون زیر صد میلیون تومنه و طبق بخشنامه ممنوع‌الخروجی، مربوط به ماده ۲۰۲ ممنوع الخروج نمیشید.

اولین کاری که میکنید اینه که آرامشتون رو حفظ کنید. بعد تشریف ببرید حوزه عملکردتون، اگر هنوز پرونده نرفته اداره وصول و اجرا. ببینید برای چی مالیات نوشتن. اظهارنامه داده بودید؟ شاید اشتباهاتی رخ داده باشه. همه چیز رو بررسی کنید شاید مالیاتتون کم شد و برای جرائم هم می تونید درخواست بخشودگی بدید.

موفق باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 762 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...