باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
921 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (130 امتیاز)
با سلام

شرکت ما در شهریور 96 به ثبت رسید. از اون زمان تا به الان تعداد نیروهای شرکت فقط دو نفر بودند (این دو نفر هر دو جزو اعضای هیئت مدیره می باشند) و به این خاطر که شرکت تا الان درامدی نداشت حقوقی به این دو نفر پرداخت نشد و بنابراین لیست حقوق هم در سایت دارایی ثبت نشد (حقوق مصوب 2 میلیون تومان برای هر فرد می باشد)

اکنون که شرکت به درامد رسیده قصد داریم حقوق عقب افتاده رو پرداخت کنیم و لیست حقوق دارایی رو پر کنیم. در رابطه با آذر که مشکلی نیست چون هنوز یک ماه نگذشته ازش ولی در رابطه با سه ماه شهریور، مهر و آبان تکلیف چیست؟

با سپاس فراوان
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
حقوق پرسنل هرماهه باید به اداره دارایی اعلام شود حتی اگر زیر سقف مشمولیت مالیات باشد تاخیر درارسال ۲درصد کل حقوق و۲۰درصد مالیات جریمه دارد

ممکن است نظر بنده باتجربه ای که دارم باهمکاران دیگرتفاوت نماید من عقیده دارم چون از زمان قانونی ارسال گذشته است حقوقهارا ثبت نمایید موقع رسیدگی مالیات محاسبه وجریمه ای اندک مشمول میشوید چون برای ارسال واصلاح ممکن است دردسرهای زیادی متحمل شوید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
توسط (130 امتیاز)
متشکرم. این دو درصد که گفتین بصورت مقطوع هست یا به ازای هر ماه براش جریمه دیرکرد لحاظ میشه؟ یعنی برای حقوق این سه ماه برای هر نفر (جمعا 6 میلیون) تنها 120 هزار تومان باید جریمه پرداخت بشه؟
توسط (119,010 امتیاز)
جریمه ها که مقطوع نیست وهرماه اضافه میشود ولی همانطورکه عرض کردم کلی ازجرایم‌ حتی تا۸۰درصد بخشوده میشوند

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,579 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5,525 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 5,558 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...