باز هستیم
0 امتیاز
2,083 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام

من سال 94 و دو ماه اول 95 ، با دادن کد ملی در مدت زمانی حدود یکسال ساک همراه بیمار فروختم به بیمارستان دولتی( بدون عقد قرارداد) ..و پولم رو بعد از یکسال دریافت کردم.

و دیگه هیچ معامله ای با هیچ کجا نداشتم...آیا برایم مالیات وضع میکنن؟.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (123,410 امتیاز)
وقتی کالایی رامیفروشید درصورت اعلام خریدار وثبت کدملی شما به عنوان فروشنده درآمدشما ثبت میشود ولی لزوما شاید مشمول مالیات نشوید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,494 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,045 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,614 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 13,295 بازدید
سوال شده مهر 9, 2018 در حسابداری و مالیات توسط Mahmoodg66 (120 امتیاز)
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...