باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
638 بازدید
در سایر توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سللام

یک شرکت دانش بنیان دارم که در حال ثبت نام کد اقتصادی اون هستم
این شرکت رو تو واحد مسکونی تاسیس کنم از نظر مالیاتی به مشکل بر نمیخورم

ممنون میشم جواب سوالم رو بدید
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,180 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

در صورتیکه در شهر تهران باشید، فعالیت شرکت دانش بنیان در واحد مسکونی براساس تفاهم نامه ای مابین شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بلامانع است. خبر زیر را مطالعه کنید:

براساس تفاهم نامه ای مابین شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در تهران در اماکن مسکونی بلامانع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، براساس تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست  جمهوری که در راستای اجرایی شدن سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی به امضاء رسید، شرکت­های دانش بنیان مستقر در تهران امکان فعالیت در اماکن مسکونی را پیدا کردند.

به منظور عملیاتی شدن این اقدام صورت جلسه ­ای مابین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری به امضاء رسید. بر این اساس ابلاغیه­ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در تاریخ 1395/4/15 به شهرداران محترم مناطق 22 گانه ابلاغ شد.

در این ابلاغیه که براساس تفاهمنامه یادشده، منتشر شده است، آمده: استقرار آن دسته از شرکت­های دانش بنیان که از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می شوند، در اماکن مسکونی واقع در پهنه­های کار و فعالیت و مختلط (پهنه ­های M و S) که دارای شاکی خصوصی و یا آراء کمیسیون­های ماده صد نباشند (مشابه دفاتر مهندسی) بلامانع است.

بر همین اساس، برخی اهداف تفاهم نامه بین معاونت علمی و فناوری و شهرداری تهران توسعه اقتصاد دانش بنیان در شهر تهران، کمک به حل مشکلات شهرداری از طریق نوآوری و فناوری، ترویج وفرهنگ اقتصاد دانش بنیان، ایجاد و توسعه فرصتهای شغلی برای دانش آموختگان، بازارسازی و بازاریابی محصولات دانش بنیان زیر نظر کمیته­ای مشترک در حال پیگیری است.

برپایه این تفاهم نامه اعضاء کمیته مشترک محمودشیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پرویزکرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهوری که نمایندگان تام الاختیار معاونت علمی و دکتر بابک نگاهداری رییس مرکز فناوری شهر تهران نماینده تام الاختیار شهرداری تهران در اجرای این تفاهم نامه هستند.


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
توسط (119,010 امتیاز)
سپاس ازجواب  شما
حسن این سایت وسوال وجوابها در افزایش آگاهی همه است ومن واقعا استفاده میکنم
توسط (30,180 امتیاز)
ممنون از شما. بله. مهم "مدیریت دانشی" هست که اتفاق می افته. در واقع پاسخ ها دفن نمیشن. در گوگل ثبت می شن و در آینده دیگران بهره مند میشن.
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
به نظربنده اداره دارایی با محل ثبت شرکت مشگلی ندارد شما نظرمراجع دیگر مثل شهرداری وبیمه وهمسایگان راحویاشوید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,000 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 209 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,221 بازدید
سوال شده مهر 24, 2018 در سایر توسط aynaz (120 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,272 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...