باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,328 بازدید
در حقوقی چک و سفته توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام

 من دادخواستی تنطیم کردم بابت سفته سی میلیون تومنی که از یک نفر داشتم من قبل اینکه ابلاغیه بره به آدرسش از اون رسید گرفتم که این مبلغ رو به من بدهکار هست و چند روز بعد از قرارمون باید پرداخت کند الان ابلاغیه برای اون رفته و زنگ زده منو تهدید کرده که من وکیل گرفتم و این پول رو بهت نمیدم در ضمن تو این مدت مبلغ دو میلیون و پانصد به شماره حساب پدرم ریخته و گفته که بازم میده ولی نداده.

 آیا برای من بد نمیشه تو دادگاه این پول رو که به من داده و روال پرونده رو به عقب بخواد بندازه توضیح اینکه من این بیشتر این پول رو دستی دادم بهش و ماشینم فروختم و پولشو اون برداشت رسیدی ندارم و اینکه سفته رو خود اون امضا و اثر انگشت زده و تاریخ و بقیه سفته رو خود من پر کردم و اینکه ایشون بابت طلبش به من سه تا سفته سی میلیون داده  و من فقط بابت طلبم سی تومنشو دادخواست دادم و ایشون میگه که این مبلغ بیشتر از اون مبلغی که من سفتشو به اجرا گذاشتم.

 سوال اینکه قاضی چه رای به من اون روز میده در صورتی که من به جز اون سفته دو تا رسید هم به تاریخ های مختلف از اون دارم که تو این مدت پول منو بده ولی نداده فقط منو تهدید میکنه و من این طلبمو بابت پول ماشینو و بابت سرویسهای که براش انحام دادم راننده آژانس بودم و بابت بقیه پول دستی که به ایشون دادم و سفته گرفتم.

 لطفا جواب رو به ایمیل من بفرستید ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

شما بابت رسیدها و سفته هایی که از ایشان دارید می توانید اقدام به مطالبه طلب تان بنمایید. در سفته امضا آن باید توسط بدهکار انجام شده باشد و الباقی سفته می تواند توسط فرد دیگری پر شود. مواردی که پرداخت شده حال به پدرتان یا به خودتان از مبلغ بدهکاری طرف مقابل کسر می شود و اینکه اقدام به چنین پرداختی نموده خود نشان می دهد معترف بر بدهکاری خود می باشد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,281 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,163 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 14,935 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,115 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,288 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...