باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
8,506 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (100 امتیاز)
سلام

خانمی برای اینکه همسرش را امتحان کند به وسیله یکی از دوستان خود که خانم نیز هست پیامک بازی میکردن مبنی بر اینکه دوستش اقاست و اسمش مرتضی است و باهم رابطه فوق العاده عاشقانه دارند (علی الظاهر میخواست شوهرش را زجر بدهد یا اذیت کند چون باهم مشکلات پیچیده ای دارند و شوهر راضی به طلاق نیست)

اقای شوهر چون در یکی از شرکت های همراه اول کار میکرد سیمکارت هانمش را چک میکند و از ارتباط او با شخصی به اسم مرتضی اگاه میشود و الان به نزدیکترین اقا به نام مرتضی که در نزدیکی انهاست شک کرده است و هی به خانمش تنه میزند و اورا به شکایت از این اقای مرتضی تهدید میکند.

ایا این اقا میتواند چنین ادعایی بکند؟

خانمی که خود را مرتضی معرفی کرده و بخاطر رفاقت این ریسک را به جان خریده دختری جوان است و با خانواده ای متعصب و سیمکارت نیست به اسم اوست اگر شوهر چنین شکایتی بکند از ان اقا که بهش شک دارد قاعدتا پای ان دختر به میان می اید و ابرویش میرود

سوال دوم )ایا این اقا اگر شکایت کرد و بعدنها معلوم شد بازی بوده برای چه کسی بد میشود

الف) برای شوهر

ب) برای همسر

پ) برای دوست خانم

ج)برای اون همسایه که اسمش مرتضی است

 

سوال سوم) ایا این دختر خانم که دوست همسر است و خود را مرتضی معرفی کرده اگر ابرویش برود بعدا میتواند از چه کسی شکایت کند؟ ویا اینکه اصلا حقی هم دارد یا خیر؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
برای جلوگیری از کشیده شدن این موضوع به دستگاه قضایی و همچنین جلوگیری از طرح شکایت واهی رابطه نامشروع  بهتر است شما واقعیت امر را به شوهرتان بگویید تا حیثت افرادی که هیچ نقشی در این بازی نداشته اند را درگیر نکنید .

لازم به توضیح است برای اثبات رابطه نامشروع باید استناد مدارک را به متهم اثبات کرده و صرف ارائه پرینت متن پیامک ها توسط شاکی برای اثبات جرم کفایت دلیل نمی کند یعنی باید ثابت شود که این پیامک ها توسط متهم از خط متعلق به خود یا دیگری ارسال شده ،چنانچه ثابت شود پیامک های ارسالی از خط خانم مذکور و توسط ایشان ارسال شده باشد شکایت محکوم به رد خواهد بود. چون مقام قضایی مدارک منضم به شکایت را بررسی و در صورتی که تشخیص دهد. اتهام وارد است. متهمین را برای ادای توضیحات احضار خواهد کرد در نتیجه برای جلوگیری از ورود این داستان به دستگاه قضایی خودتان قضیه را با گفتن واقعیت به همسرتان حل وفصل نمایید.

  

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...