باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,993 بازدید
در سایر امور کیفری توسط (100 امتیاز)
با درود و خسته نباشید

اینجانب در یکی از ادارات هنگام خروج به دلیل برخورد بد کارمندان چند تا کاغذ دستم بود که به روی میز پرتاب کردم و هنگام پرتاب دستم به صورت غیر عمدی به شیشه پیشخوان برخورد کرد که شیشه که از قبل ترک داشت شکست .

در دادسرا و دادگاه گفتم که قصد شکستن شیشه را نداشتم و قصدم پرت کردن چند تا کاغذ بوده که کسی با کاغذ هم شیشه نمیکنه . اونها هم نه شاهد آوردن نه فیلم دوربینها را .

متاسفانه دادگاه نوشته طبق اعتراف خود متهم محکوم به شش ماه حبس تعلیقی هستید . من شاهد داشتم که شیشه از قبل شکسته هست و دادگاه هم اصلا توجهی به حرف من که غیر عمدی بوده نکرده و شاهد ها را هم نپذیرفته.

الان چطور میتونم در تجدید نظر شاهدامو ببرم ؟ آیا واقعا این جرم عمدی بوده؟

شما میتوانید لایحه محکم و خوبی برایم تهیه کنید ؟

چقدر احتمال شکستن رای هست؟ اینجانب معلم هستم و بریدن حبس برام حتی بطور تعلیقی خیلی برام گران تمام می شود.

سپاسگزارم
توسط (30,330 امتیاز)

سلام
با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ.

بیدبرگ تنظیم لایحه، وکالت و پیگیری پرونده را انجام نمی دهد، اگر چه می توانید از مشاوره تلفنی بیدبرگ با وکیل متخصص و باتجربه در این مورد بهره مند شوید.

دریافت مشاوره تخصصی >>

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
در مرحله تجدید نظر در مهلت قانونی به استناد عدم توجه قاضی به مدارک و استنادات تجدیدنظر خواهی کنید و استشهادیه با حداقل دو شاهد تنظیم کنید هر چه تعداد شاهد ها بیشتر باشد بهتر است و شاهد ها نیز باید شرایط قانونی شاهد را نیز دارا باشند و اعلام کنید در صورت نیاز و تشخیص قاضی شهود خود را در جلسه رسیدگی نیز جهت ادای شهادت حاضر می کنید و درخواست استعلام فیلم ضبط شده دوربین آن محل  برای کشف واقع  را از قاضی دادگاه کنید ،تایید یا عدم تایید دادنامه در مرحله تحدیدنظر بستگی به نظر قاضی و صحت و مستند بودن مدارک استنادی ست که نشان دهنده عدم سونیت شما در فعل ارتکابی باشد .

  

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...