باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,907 بازدید
در دیه توسط (100 امتیاز)
درمورد پرونده خواهرم که موتور زد فرار کرده شکایت کردیم قرار منع تعقیب صادرشده بود اعتراض زدیم تجدیدنظر رای داد دوباره رسیدگی شود توی رای تجدیدنظر خودش اشاره کرده که دختر۱۱ساله بوده و نوع صدمه نشان از برخورد با موتور را دارد ضمن اینکه شاهدم هم به لحظه برخورد اشاره کرده دوباره رسیدگی شود!

دوباره ابلاغ اومد برامون از دادگاه وقت رسیدگی داد دوباره خودمون با شاهد رفتیم شاهدم سوگند یادکرد که جز حقیقت چیزی دیگه ای نگوید بعد۱۰روز رای اومده از حرفای ما و شاهد ایراد گرفته و شاهد اول گفته صدای ترمز اومد برگشتم دیدم موتوری زد به دختربچه و فرار کرد موتور سیکلت هندا ایرانی بود این دفعه از شاهدپرسیده شاهدگفته از فاصله ۳۰تا۴۰متری دیدم موتوری زد به دختر

قاضی دوباره قرار منع تعقیب صادرکرده و قاضی دلیل رای ندادن خودشو به عدم انکشاف اصل تصادف دونسته و سزاوار بازبینی در محاکم تجدیدنظر میداند؟ حالا ما چیکار کنیم چرا رای نمیده قاضی پرونده شاهد سوگند خورده دیگه بنظر شما چه اعتراضی بزنیم لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون از زحماتتون؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
تشخیص ارزش و اعتبار شهادت شهود با قاضی است و چنانچه شهادت شهود و شهود واجد شرایط شرعی و قانونی نباشد قاضی می تواند به آن ترتیب اثر ندهد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...