باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,248 بازدید
در تهمت ، فحاشی یا تهدید توسط (140 امتیاز)
با سلام و عرض ادب

من و همسرم دچار اختلاف هستیم . همسر بنده مرا معتاد خوانده و بارها با ارسال پیام این تهمت را مطرح کرده است. همچنین ایشان در محافل مختلف نیز این تهمت را مطرح کرده است و باعث آبروریزی شده است. از طرفی ایشان به اورژانس اجتماعی نیز تماس گرفته و ادعا کرده که من معتادم و در مورد دختر کوچکم که مدتی پیش من زندگی می کرده کودک آزاری شده است. البته مشاوران 123 به محل زندگی فعلی من آمدند و هیچ گونه کودک آزاری مشاهده نشده است فقط تنها اتفاقی که افتاد دختر کوچکم دچار استرس و نگرانی زیادی شد.. مشاور اورژانس اجتماعی نیز اولین سوالی که از من پرسید اعتیاد بود . من از همسرم به خاطر فحاشی با پیامک شکایت کرده ام همچنین به خاطر تهمت اعتیاد نیز شکایت کرده ام. قاضی دادسرا می گفت که اعتیاد تهمت محسوب نمیشه.

آیا این موضوع صحت دارد که اعتیاد تهمت محسوب نمیشه؟

همسرم در چندین پیام نیز مرا به ارتباط نامشروع با دو نفر متهم می کند(من آپارتمانی که داشته ایم را به یک آقا اجاره داده بودم که به همراه دو خواهرش زندگی کنند) و همسرم چندین بار این اتهام را مطرح کرده که من با این دو خانم ارتباط داشته ام حتی چند بار حضوری نیز این موضوع را مطرح کرد و ادعا کرد که همسایه ها مرا دیده اند.

سوال من این هست که آیا من می توانم با توجه به پیام های ارسالی همسرم در خصوص تهمت ارتباط نامشروع شکایت کنم و این شکایت به جایی خواهد رسید؟

سوال دیگر این هست که با توجه به اینکه همسرم دایم مرا معتاد می خواند(با ارسال پیام) و این تهمت را  در محافل مختلف مطرح کرده ،  مخصوصا اورژانس اجتماعی و باعث خدشه دار شدن آبروی بنده شده است ، آیا من می توانم بابت این تهمت شکایت کنم ؟ (همانطور که گفتم قاضی دادسرا می گفت اعتیاد تهمت نیست )

ممنون می شوم بنده را راهنمایی کنید.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
نسبت اعتیاد دادن به افراد جرم انگاری نشده یعنی جرم محسوب نمی شود تا بتوانید نسبت به آن پیگیری قضایی داشته باشید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 5,619 بازدید
سوال شده شهریور 18, 2017 در تهمت ، فحاشی یا تهدید توسط mohammad.soeizi (100 امتیاز)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...