باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,237 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (130 امتیاز)
بنده کارمندم و متاسفانه حکم اداره کار مبنی بر پرداخت سه ماه حقوق معوقه بعد از گذشت شش ماه از قطعی شدن حکم، از سوی اجرای احکام اجرایی نشده و دلیل ان خالی نگه داشتن حسابهای  به نام شرکت از سوی مدیرعامل و نداشتن مال قابل توقیف می باشد.بنده از مدیر عامل شرکت به جرم فرار از پرداخت دین و انتقال حسابهای شرکت به حساب شخصی خودش و شریکش شکایت کیفری کردم ولی قرار منع تعقیب صادر کرده اند و گفته اند این عمل مدیرعامل مصداق معامله نبوده است!
متاسفانه پس از گذشت چند ماه از حکم قطعی هنوز پولی. دریافت نکرده ام.لطفا محبت فرمایید راهنمایی کنید که چگونه میتوان به حقم برسم؟

آیا میتوان مبالغی از حسابهای توقیف شده که همگی کمتر از میزان بدهی هستند را بتدریج دریافت کرد؟و ایا باید چند وقت یکبار نامه قضایی توقیف حساب بانکی .شرکت بگیرم؟حساب شرکت تا ابد نمیتواند خالی بماند
در کنار شرکت ما شرکت دیگری نیز وجود داشت که هر دو شرکت در یک واحد  اجاره ای بودند.ایا بطور قضایی میتوان از مالک واحد خواست تا بدهی شرکت(که نامش در اجاره نامه نیست ولی غیرمستقیم اجاره میدهد) را از روی پول پیش اجاره او بردارد و تقدیم اجرای احکام نماید؟
با سپاس فراوان
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
خیر حساب خالی قابل توقیف نیست ،مبلغ ودیعه ملک قابل توقیف نیست و از مستثیات دین محسوب می شود .

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...