باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
11,843 بازدید
در ارث و انحصار وراثت توسط (110 امتیاز)
سلام

ما پنج تا برادر بودیم که پس از فوت پدرمان ارثیه را بین خودمان تقسیم کردیم ولی تقسیم ارثیه از طریق مراجع قانون نبود بلکه به خاطر اعتمادی که به هم داشتیم به صورت زبانی اموال را بین خودمان تقسیم کردیم و حتی برای سند کردن برخی از املاک اقدامی ننمودیم حالا یکی از برادرهایم بعد پنجاه سال فوت کردن و حالا که بنده برای گرفتن سند برای یکی از املاک پدری که سهم بنده بوده اقدام کردم یکی از وراث برادرم که رابطه خوبی با خانواده ما ندارن (برادرم مادر ایشان را در جوانی طلاق دادن و ایشان در منزل ناپدری بزرگ شدن) از امضا دادن جهت گرفتن سند خودداری میکنند حالا میخواستم بدونم چطوری میتونم از طرق قانونی مشکلم را حل کنم؟

البته برادرم اکثر سهم الارث خودش را فروخته و باقیمانده را هم بین فرزندانش تقسیم کرده حتی همین فرزندشان که امضا نمیدن
توسط (100 امتیاز)
سلام

 پدرم یه خونه ای  دارد که با رضایت پدر و مادر طبقه دوم  رو ساختم  و سند هم  به نام  خودم گرفتم .آیا میتونند از طریق قانونی برادرهای  من  بیان روی خانه من  بسازن برای طبقه سوم ؟ و سوال بعدی اینکه اگر بین  ارث  قرار بگیره تکلیف  خانه من  چی میشه  ؟؟؟؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)

بایستی به طرفیت تمام وراث توسط احدی از کارشناسان مجرب به صورت تخصصی دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ملک مطرح شود تا با حکم دادگاه نسبت به أخذ سند اقدام شود./


با احترام
موفق باشید
یاسین، مشاور و کارشناس حقوقی
برای دریافت مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 11,983 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 6,453 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 15,664 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,010 بازدید
سوال شده تیر 20, 2021 در ارث و انحصار وراثت توسط اسماعیل کرمی (100 امتیاز)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...