باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,011 بازدید
در قرارداد خرید و فروش ملک توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام

۶ سال پیش آپارتمانی را در مهرشهر کرج در طبقه اول یا همان لابی خریدم در ابتدای امر سازنده نتوانست ساختمان را تکمیل کند و قرار شد هر یک از مالکین متری ۵۰۰ هزار تومان مازاد بدهیم تا بتوانیم سند ملک را تحویل بگیریم بعد از گذشت ۶ سال مالک نه تنها کاری نکرده بلکه الان تقاضای پول برای کارهای شهرداری و سند از ما مالکین کرده من تمام کمال پول واحد خود را پرداخت کردم حتی مازاد را هم دادیم پولی هم بابت سند نگه نداشتیم مالک پشت قولنامه بنده را امضا کرده و تعهد سند در سال ۹۴ را به بنده داده.

 حالا شما با توجه به توضیح های بنده اگه میشود بنده را رهنمایی کنید ممنون
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

می توانید دادخواستی علیه مالک جهت انجام تعهدات و تحویل سند ملک به دادگاه محل وقوع ملک بدهید. در ضمن چنانچه واحد موصوف خالی از سکنه می باشد با تصرف آن از تحویل گرفتن واحد مطمین شوید چرا که چنانچه واحد مذکور توسط فرد دیگری مورد تصرف قرار بگیرد پروسه طولانی جهت تحویل ملک باید طی نمایید.
0 امتیاز
توسط (220 امتیاز)
با سلام

باتوجه به گفته های شما، در صورتی که ملک به طور کامل ساخته نشده، ضمن الزام سازنده به انجام تعهدات خود از طریق ارائه دادخواست به دادگاه محل وقوع ملک، درخواست دستور موقت نمایید جهت عدم تصرف ملک توسط سازنده یا دیگران... برای جبران خساراتی که به شما وارد شده هم راهکار هایی وجود دارد که در صورت تماس و مشاوره تلفنی می توان پاسخ دقیق تری را ارئه داد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,401 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 995 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,594 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,437 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,516 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,080 بازدید
سوال شده شهریور 6, 2017 در قرارداد خرید و فروش ملک توسط ایزدی
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...