باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,640 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
ضمن عرض سلام و خسته نباشید.

بنده یکی از قربانیان تجاوز جنسی هستم که بخاطر حفظ آبروی خود و خونوادم نمیتونم اقدامی حقوقی انجام بده بنده بدلیل این تجاوز دوشیزگی خود را از دست داده ام و نمیتونم مشکلم را با کسی در میان بگذارم و راهنمایی بخوام.لطفا شما راهنماییم کنین که آیا من بدون اینکه به دادگاه مراجعه کنم و کسی از بلایی که سر من آمده مطلع بشه آیا میتوانم حق خود را از متجاوز بی شرم بگیرم.خیلی وضع روحی بدی دارم و بدتر از اون اینکه نمیتوانم حرفم رو به کسی بگویم.

ممنون میشم راهنماییم بفرمایید از اقدام که باعث از بین رفتن بیشتر آبرویم میشود میترسم.به خدا قسمتون میدم راهنماییم بفرمایید.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

پنهان نگاه داشتن این ماجرا سبب می شود مشکلات بیشتری در آینده گریبان شما را بگیرد. بنابراین توصیه می شود که ابتدا با یک وکیل و یا مشاور حقوقی اتفاق رخ داده را بررسی کنید و در صورت وجود دلایل و مدارک به اقدام حقوقی بپردازید.

لازم به ذکر است که طریق دیگری برای احقاق حق از یک متجاوز  وجود ندارد. بنابراین با پذیرش مسئله و اینکه این مشکل برای هر کسی ممکن است پیش بیاید با اقدام حقوقی ضمن اینکه به تادیب و مجازات متجاوز می پردازید پذیرش مشکل به وجود امده را برای اطرافیان نیز سهل می کنید. موارد و مشکلاتی از این دست در دادگستری شایع است و به سبب آبرو و احتیاط های این چنینی متجاوزان را از پیگیری حقوقی رها نکنید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 7,392 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 815 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...