باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,107 بازدید
در کلاهبرداری توسط (110 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام

من مقیم کشور سوعد هستم. پنج سال پیش با خانمی که در ایران زندگی میکند رابطه دوستی برقرار کردم. البته بخاطر تفاوت سن فاحش که حدود پانزده سال هست این دوستی یه دوستی اجتماعی خوب و صمیمی و سالم بوده.

در طول این مدت مبالغ مختلف از یک ملیون تا سه ملیون تومان به حساب من واریز شده. کل مبلغ شصت ملیون تومان بوده که ایشون برای کل مبلغ از بنده سفته دریافت کردن.

محرم سال گذشته مبلغ سیو شش ملیون تومان از کل پول رو در حضور یکی از دوستانم بهشون برگردوندم و سفته های تا مبلغ سیو شش ملیون که امضای این خانم پشتش بوده رو ازش پس گرفتم.

مبلغ باقی مونده باز پرداختش مهر ماه سال ۱۳۹۸ میباشد. الان این خانم شکایت کرده و گفته من این پولا رو ازش گرفتم که ببرشم سوعد و با نشون دادن پاسپورتم و اینکه به دفعات مهر ورود خروج خرده گفتم کارمند سفارت ایران هستم و میتونم ایشونو ببرم سوعد!!

حکم غیابی دادگاه شده پرداخت شصت ملیون رد مال و همین مقدار به دولت و پنج سال حبس!!!

ادعای خانم که از بیخ دروغه چون من کلا دو بار ایران رفتم و فقط دو تا مهر تو پاسپورتم دارم!!! و دوم اینکه کل مبلغ در طول مدت زمان چهار پنج سال به حساب من اومده. و اینکه سفته ای که امضای این خانم پشتش هست رو بنده دارم. الان برای حل این مشکل من چه کاری باید انجام بدم؟

چطور ممکنه کاملا یک طرفه من همچین حکمی گرفته باشم؟!

آیا وکیل فقط با داشتن وکالت در صورت عدم حضور بنده در ایران میتونه این مشکل رو مرتفع کنه؟

ممنون میشم راهنماییم کنید.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
با سلام

شما می توانید از طریق کنسولگری ایران در سوئد برای پدر یا مادر یا یکی از اقوام مورد اعتمادتان وکالت کاری تنظیم نمایید و برای ایشان ارسال نمایید تا ایشان با در دست داشتن آن وکالتنامه به نمایندگی از شما جهت احقاق حق و جلوگیری از تضییع حقوقتان برای شما وکیل بگیرند.
0 امتیاز
توسط (740 امتیاز)
با سلام

برای حضور در دادگاه یا خود فرد شخصا باید مراجعه نماید ویا به وکیل دادگستری وکالت بدهد در فرض سوال شما می توانید به سفارت ایران در کشور محل سکونت مراجعه وبه احد از وکلای دادگستری وکالت کاری اعطا نمایید

موسی اسماعیلی

وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 185 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...