باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,021 بازدید
در دیه توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام خسته نباشید بنده سرنشین خودرو پراید بودم ک با یک کامیون تصادف کردیم ک متاسفانه گونه و بینی و دنده هام و آرنجم شکست و ظربه شدیدی ب پشت سر من وارد شد ک ب شدت تا چند هفته پشت سرم کوفتگی و خون ریزی داشت ک متاسفانه حس بویاییم رو از دست دادم و پزشک قانونی شهرستان گفتن ک چون در سی تی اسکنت اثری از شکستگی جمجمه نیست قبول نمیکنم ک حس بویایت رو از دست دادی و من اعتراض کردم و قاضی هم منو ب کمیسیون پزشکی استان فرستاد چطور ثابت کنم و حق خودم رو بگیرم و حتی اگ پزشک قانونی استان قبول نکرد راه بعدی چیه ب کجا اعتراض کنم تا ان شاء الله حقم ضایع نشه چون همین مساله ظربه شدیدی ب زندگی من زده و باعث شده افسردگی شدید بگیرم ک متاسفانه دیگر لذتی از زندگی نمیبرم.چکار کنم ک حداقل حقم بگیرم؟؟ برا رضای خدا راهنماییم کنید حقمو بگیرم با تشکر از مشاورین محترم و بید برگ
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (2,020 امتیاز)

با سلام .... اثبات ادعای ضایع شدن حس بویایی آن هم بدون شکستگی جمجمه بسیار سخت و تقریباً غیر ممکن است ضمن اینکه در بسیاری موارد حس بویایی پس از گذشت مدتی قابل بازگشت بوده و بهبودی بدست می آید. لکن پزشکان عضو کمسیون پزشکی از پزشکان متبحر و حرفه ای تشکیل شده و با انجام برخی تستهای مخصوص براحتی میتوانند واقعیت این ادعا را سنجیده و اظهار نظر نمایند.

0 امتیاز
توسط (4,540 امتیاز)
درود برشما

ارزوی سلامتی برای شما دارم

مطابق قواعد فقهی اصل بر صحت مجنی علیه است . ینی تا قبل از حادثه شما سالم و سلامت بوده اید مگر خلاف ان با مدرک ثابت شود . حال که منفعت حس بویایی را از دست داده اید میتوانید ادعا کنید در اثر همین حادثه بوده است .

از اینجا به بعد پزشک و تیم متخصصان باید اثبات کنند که شما دارای بویایی هستید که با توجه به نبود راه تست حس بویایی اثبات وجود حس بویایی در شما  بعداز حادثه برای پزشکان بسیارمشکل است .

از دست دادن حس بویایی مشمول یک دیه کامل است

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 6,087 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,612 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...