باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,165 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط

سلام

  1.  بنده از همسرم  به بهانه خرید لوازم منزل چک سفید امضا گرفتم می خواهم بدانم حالا که متوجه شدم شوهرم به من خیانت می کند در صورت طلاق می توان چک را به اجرا گذاشت آیا او می تواند چک را باطل کند
  2. و سوال دیگر اینکه برگه سفید امضا هم از شوهرم دارم چطور می توانم مالکیت اموالش را بدست بیاورم
  3. وکالت بلاعرض چگونه است چه کارهایی را می شود با وکالت انجام داد آیا میشود سند مالکیت را به نام کسی که وکالت بلاعرض دارد تغییر داد اگر میشود بعد از آن که سندی با وکالت نامه تغییر مالکییت داده شود مالک قبلی می تواند دوباره مالکییت ملک خود را بدست بیاورد 

 

مدیر سایت : - در صورتیکه چند سوال دارید، برای دریافت سریعتر و بهتر پاسخ خود، هر سوال را در صفحات جداگانه بپرسید تا به صورت جداگانه بررسی و پاسخ داده شود.

سوال چهارم: حکم زن شوهردار که با مرد غریبه زن دار صحبت می کند و قرار می گذارد بدون روابط جنسی از لحاظ شرع و قانون چگونه است ؟

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

استفاده از چک سفید امضا و یا وبرگه سفید امضا و همچنین وکالتنامه بلاعزل همگی در نهایت به اصل مبنای صدور خود برمی گردند و شما باید در دادگاه اثبات کنید که این اسناد به چه دلیل به شما داده شده است و با اثبات اینکه مبنای این اسناد چیز دیگری بوده اعتبار خود را از دست می دهند و ممکن است شما به سواستفاده از سفید مهر متهم شوید.

چنانچه همسر شما به شما خیانت کرده شما می توانید از راههای قانونی دیگر و به طور صادقانه پاسخ خطای ایشان را بدهید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 9,717 بازدید
سوال شده شهریور 6, 2017 در حقوقی چک و سفته توسط amel69 (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 28,155 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,117 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...