باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
409,477 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (2,990 امتیاز)
سلام

مشکل پیش آمده برای بنده به عنوان یک خانم از سوی یک مرد مجرد در حدود یک سال و نیم پیش آیا امکان پذیر است اس ام اس های مربوط به این مدت و شاید بیشتر را بدست آورد و آنها را پرینت کرد؟

متن اس ام اس ها تا چه مدت در مخابرات موجود است؟ و چه شرایط قانونی ای برای اخذ آن میسر است؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (11,500 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

سلام

در صورت داشتن نامه قضایی و با صلاحدید قاضی پرینت متن اس ام اس ها به صورت مهر و موم شده برای قاضی پرونده ارسال میشود.و مشترکین حق دریافت متن پیامک هایشان را ندارند. و اینکه بنا بر نظر قاضی و تشخیص مرجع قضایی مدت زمانی که لازم است تا پرینت متن پیامکها گرفته شود اعمال می شود و محدودیتی ندارد. مثلا قاضی دستور میدهداز 3 ماهه گذشته پرینت نیازه یا یکساله گذشته.این بستگی به روند قضایی دارد.

این نکته رو در نظر داشته باشید شما در صورتی که مالک خط باشید تنها میتوانید پرینت اس ام اس هایی را که خودتان ارسال کردید را دریافت کنید(از شماره خودتان به چه شماره هایی اس ام اس ارسال شده، در چه روز و چه ساعتی .همین .متن پیامکها را در اختیارتان نمیگذارند. و نهایت تا سه ماهه گذشته) که البته این جزو بخشنامه های همراهه اول است و گاها تغییر میکند. بهترین راه برای پیگیری رفتن به مراجع قضایی و مخابرات (مراکز تلفن ثابت )می باشد.

پیشنهاد میکنم در صورتی که نیاز به خدمات در زمینه بیمه، مالیات و امور حقوقی داشتید بر روی لینک زیر کلیک کنید و درخواست خود را در بیدبرگ ثبت کنید.
www.bidbarg.com

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,709 بازدید
سوال شده دی 18, 2021 در امور حقوقی قرارداد توسط khani2020 (6,000 امتیاز)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...