باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,843 بازدید
در سایر امور حقوقی خانواده توسط (100 امتیاز)
با سلام

دخترم تقریبا نزدیک به 6 سالش میباشد متاسفانه مادر ایشان از از آرام بودن و سکوت بنده در برابر توهین ها و خواسته های نا بحقش برای دوم  کلیه لوازم خانه را تخلیه کرده و با همدستی پدرش اقدام به اجاره منزل نموده و فرزندم را با خود برده هراز چندگاهی اجازه میدهد 1 ساعت با فرزندم تنها در کنار خیابان ملاقات کنم. چون در این شهر کسی رو ندارم و خانواده ام در شهر دیگری هستند این خانواده از نفوذی که در ادارات مهم دارند هر کاری که دلشن بخواد انجام میدهند با توجه به اینکه از راه رمالی و فال گیری خرج زندگیشان را در می آورند . سوال بنده این است چه موقع میتوانم حضانت فرزندم را بگیرم و از آن خانواده دور کنم ؟ 2 آیا دادگاه حکم به تقسیط مهریه میدهد؟3 - من یه واحد مسکونی مسکن مهر دارم و یک ماشین پراید آیا با اجرائیه مهریه حکم توقیف آن را دادگاه میدهد؟ 4 - آیا دادگاه امکان عدم حضانت فرزند را برای من صادر میکند ؟ با توجه به اینکه بنده  اهل نه مشروبات الکلی هستم نه دخانیات و تمام تلاشم ایجاد سقف آرامی برای زندگی خانواده است / و سوال آخر اگر دادگاه حکم به حضانت فرزندم به من دهد در صورتی که فرزندم ناراحت از جدایی مادرش باشد آیا دادگاه میل اختیار ماندن و حضانت را به فرزند میدهد یا خیر      با تشکر از شما  ع . ش
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

1. حضانت کودک دختر تا هفت سال با مادر است پس از آن تا نه سال با پدر و بعد از نه سال به اختیار خود فرزند می باشد.

2. چنانچه ناتوانی و اعسار خود را در پرداخت مهریه اثبات کنید دادگاه مهریه را برای شما به اندازه توانایی مالی تان تقسیط می کند.

3. اگر آنچه دارید در حد شان وشوون شما باشد و فقط یک خانه و یک ماشین داشته باشید ممکن است دادگاه به عنوان مستثنیات دین آنها را از شما بپذیرد.

4. در مورد حضانت در بند یک توضیح کامل داده شد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 3,473 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...