باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
8,221 بازدید
در سایر توسط (100 امتیاز)
نمایش از نو توسط

سلام.

بنده حدودا 3 سال پیش با معافیت پزشکی اعصاب و روان از خدمت سربازی معاف پزشکی شدم. قبلا با توجه به شرکت در کمیسیون پزشکی بابت اخذ گواهینامه که با این بیماری مردود شده بودم.

با توجه به قانون جدید گواهینامه بدون کارت پایان خدمت و بدون معافیت. آیا برای بنده راهی وجود دارد که از طریق اشنا بتوان اطلاعات پزشکی اینجانب را از سیستم بهداری پلیس راهور که ثبت شده است را حذف نمود و بدون معافیت گواهینامه گرفت؟ 

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز) 1 نشانه گذاری شده
سلام

اینکه شما بتوانید از طریق آشنا اقدام به چنین امری کنید سوال حقوقی محسوب نمی شود. اما با توجه به اینکه سیستم های اداری اکثرا یکپارچه شده اند احتمالا سیستم راهور به طور آنلاین از ناجا اطلاعات مربوط به وضعیت سربازی  شما را دریافت نماید. همچنین محدودیت های گذاشته شده در خصوص دریافت گواهینامه رانندگی محدودیت های برای حفظ سلامتی شما است لذا بر فرض اینکه بتوانید گواهینامه را از طریق آشنا دریافت کنید، اقدام به رانندگی امری خطرناک برای شما و دیگران محسوب می شود.
توسط (100 امتیاز)
اطلاعات داده شده توسط شمانقضیاتی داردوامادرموردعبارت اخرتون بایدبنویسم که مگه شمادکترهستیدکه تشخیص خطرناک بودن روصادرمیکنید؟
توسط (11,130 امتیاز) 1 نشانه گذاری شده
سلام دوست عزیز

بنده کارشناس ارشد ایمنی راه هستم.

اینکه شما بتونید از طریق سیستم اداری یا حقوقی گواهینامه رانندگی رو بگیرید اطلاعی ندارم، ولی در صورتیکه بیماری اعصاب و روان تون در حدی هست که امکان داشته باشه تاثیر نامطلوبی به عملکرد رانندگی تون داشته باشه، پیشنهاد می کنم به رانندگی فکر نکنید. چون رانندگی با این شرایط ممکن هست باعث ایجاد خطر برای خودتون و دیگران بشه.


ایمن باشید.
توسط (100 امتیاز)
درجواب دیدگاهتون که نوشتین بایدعرض کنم که درتهران وسایرشهرهاازاین نوع معافیتهازیادگرفته شده وجای نگرانی نیست که شمااحساس خطروناایمنی کنی.شمادرراستای پاسخدهی به سوال بنده پرس وجوکنید که میتوان ازسیستم بهداری کل ناجااطلاعات پزشکی روحذف کردیانه؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 7,771 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,924 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...