باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
937 بازدید
در ازدواج توسط (100 امتیاز)
با سلام

من قصد گرفتن تاکسی گردشی تهران دارم ولی شرط متاهل بودن دارد و امکان ازدواج دائم را ندارم ولی با خانمی (بدون قصد هیچگونه ارتباط عاطفی یا جنسی فقط برای حل مشکل فوق) قصد ازدواج دائم دارم تا زمان گرفتن تاکسی و پس از آن طلاق. البته مستحضر باشید خانم از مراکز ازدواج موقت معرفی و من فقط با شناسنامه ایشان کار دارم برای گرفتن عقدنامه و کلیه هزینه های مراحل این کار با من است و همچنین بابت این خدمت خانم مبلغی توافقی به ایشان می پردازم.

 سوالم این است که چه مدارکی یا اسناد محضری بابت عدم دریافت مهریه یا نفقه و حق طلاق باید بگیرم که بعداً خانم برایم دردسرساز نشود؟

با تشکر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

مبلغ مهریه را  که تکلیف به پرداخت دارید. بنابراین مبلغ توافق شده را همان مهریه قرار بدهید که باید شما پرداخت کنید و در دفترخانه مبلغ مذکور را به ایشان بپردازید و سند دریافت مهریه از ایشان بگیرید. بابت طلاق هم یک وکالت بلاعزل طلاق به نام شخصی که شما از آن مطمئن هستید می توانید بگیرید و آن شخص می تواند پس از اینکه قصد طلاق داشتید به یک وکیل دادگستری وکالت در طلاق بدهد تا به اتفاق شما اقدام به طلاق توافقی نمایید . مطلع باشید که حدود پنج میلیون تومان ممکن است پروسه طلاق توافقی برای شما هزینه داشته باشد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,846 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...