باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
425 بازدید
در قرارداد رهن و اجاره توسط (100 امتیاز)
باسلام. ما ملکی را به مدت سه سال است رهن کرده ایم که متاسفانه به علت اشنا بودن موجر وقتی پرسیدیم کد رهگیری دارد فرمودند بله و ما پیگیر نشدیمو حال در سال سوم تمدید قرار داد بعد از تنظیم مباعی نامه متوجه شدیم ایشان بندی  مربوط به توافق طرفین برای نداشتن کد رهگیری را بدون هماهنگی با ما در متن مباعی نامه وارد کرده و بعد از سه روز آن را به ما داده.

میخواستم بدانم چجوری میتوانم شکایت کرده هم بخاطر دست بردن در مباعی نامه هم به خاطر نداشتن کد رهگیری زیرا متاسفانه موجر بعد از اذیت های فراوان به علت فهمیدن نیاز ما برای نگه داشتن خانه هر بدقولی که دلش میخواسته کرده و خودش هم املاک دارد و این مباعی نامه را در همین املاک تنظیم کرده.

حال میگوید که امسال یکی از انباریها را هم میخواهد اما چیزی در این سه سال در متن مباعی نامه قید نکرده و می گوید باید تخلیه کنیم اما ما تا سال دیگر قرار داد را بستیم.میخواستم بدانم باید چگار کنیم که ضمن نگه داشتن عین استجاره تا پایان مدت قرار داد هم هزینه هایی که برای خانه کردیم که در حیطه مسیولیت موجر است و تسویه نکرده هم جعل کردنش را اثبات کنیم.

ممنون میشوم پاسخ دهید ما در این سه سال خیلی سختی کشیدیم و چوب اشناییت و بدقولی موجر قرار گرفته ایم و همچنان مچبوریم تا اخر خرداد 1400 بمانیم و حتی مباعی نامه هم تنظیم کردیم برای امسال.

ضمنا ایشان در دو مباعی نامه ی قبلی بندی اضافه نکرده مربوط به کد رهگیری ایا این اسناد برای اثبات جعل مباعی نامه ارزش و اعتبار دارد.

حتی نوشته که خانه را امسال رنگ کرده تحویل دادیم :))

ممنون از وقت شما برای خواندن این متن
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)

اولین موضوع این که نسخه مبایعه‌نامه رو کی دریافت کردید ثانیاً جهت بررسی دقیق و ارائه راهکار مناسب بایستی مدارک و مستندات مورد بررسی قرار گیرد بهمین خاطر بهتر است تا با احدی از کارشناسان مجرب مشاوره نمائيد./


با احترام
موفق باشید
یاسین، مشاور و کارشناس حقوقی
برای دریافت مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 879 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 880 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,088 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,924 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,580 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...