باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,796 بازدید
در کلاهبرداری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام .
بنده حدود ۶سال برای یکی از دوستان بعنوان پیمانکار خانه و آپارتمان و مغازه ساختم .
و در طول این مدت ایشان با وعده اینکه با همدیگه یک مرغداری و پرورش ماهی و کشت انبوه در زمین زراعتی و... بصورت شراکتی میزنیم از پرداخت حق کاری من سر باز زدن .

 تا بعد از مدتی بنده حساب کردم ایشان حدود ۱۰۰میلیون تومان به بنده بدهکار است وقتی به دوستم گفتم عنوان کرد که یک نمایندگی از شرکت تولیدی گرفته و از من درخواست شراکت کرد با این عنوان که شما بعنوان مدیریت خرید و فروش با سرمایه ۱۰۰میلیون کار کن من هم تجهیزات و محل رو تهیه میکنم.

 حدود ۵سال هم این کار رو انجام دادم و تمام دریافتی ها و واریزیهای کار به حساب ابشان واریز میشد و عملن من بعنوان کارگر با ماهی ۱میلیون تومان برای ایشان کار می کردم . از ایشان خواستم که حق بنده را حساب کنند چون میخواهم دوباره به کار ساخت و ساز به پردازم.
ایشان هم گفتند اشکال ندارد ولی بصورت کم کم من هزینه ساخت مکانی که میخواهی بسازی طبق سهمت میدهم.

 در طول ساخت من برای ایشان پیام می فرستادم که مثلاًبرای جوشکار ۵میلیون نیاز دارم و ایشان واریز میکردن. بعد از ساخت منزل وقتی حساب کتاب کردم حدود حدود ۴۰میلیون دیگر ایشان بدهکار من شد .

 که بعد از اعلام دیدم ایشان از بنده ششکایت کرده که در ملک شریک است و‌به پیامها و واریزی های خود استناد میکند.
میخواستم ببینم من چه کاری میتونم انجام بدم.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
با سلام

شما با استناد به مدارک و دلایلی که دارید از جمله شهود و کارهایی که برای ایشان انجام داده اید به مطالبه حق و حقوق خود بپردازید . اگر جلسه اول شکایتی که از شما شده است نگذشته می توانید دعوای متقابلی طرح کنید و در همین دادگاه به مطالبه باقی مانده مطالبات خود بپردازید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...