باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
4,063 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (110 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام خسته نباشید
من چند روز پیش حدود نصف شب با خانواده ام در اتوبان در حال رانندگی بودم که ناگهان صدای مهیب و تکان شدید ماشینم خورد یه لحظه عقب رو نگاه کردم چند نفر رو دیدم احساس کردم یه موتور باهام برخورد کرد و یه موتور دیگه ای هم هست که حدوداً پنج شش نفری میشدند راستش ترسیدم که نکنه خفت گیر باشند برای همین صحنه رو ترک کردم و جای امنی رفتم بعد با یکی از دوستان تماس گرفتم که بیاد وقتی اومد رفتیم همونجا ولی کسی نبود بعد با 110تماس گرفتم و جریان را تعریف کردم ولی کلانتری میگفت که هیچ گزارشی مبنی بر تصادف نداشتیم با اصرار من با اورژانس تماس گرفتند که مشخص شد که کدوم بیمارستان هستند که رفتم اونجا و پیداشون کردم که یکیشون از ناحیه سر بدجور  مصدوم شده و حالش خرابه خلاصه هر دو در کلانتری مسئله رو دنبال کردیم پریروز کارشناس راهور اومد کروکی کشید ولی هنوز کروکی رو نداده من خودم از افسره پرسیدم بهم گفت که مقصر راننده موتوره و من مقصر نیستم ولی من خیلی استرس دارم و فکرم خیلی درگیره.

خواستم بپرسم از شما اگر کروکی افسر به نفع من باشه ماشین من رو قاضی سریع آزاد میکنه؟

 آیا هر اتفاقی برای راننده موتور افتاده به من  مربوط میشه یا نه از قبیل دیه و این چیزا؟ آیا من خسارت ماشینم رو کاملاً میتوانم ازش بگیرم؟ چون ماشینم صفر بوده خسارت افت قیمت میتوانم درخواست کنم؟ آیا من بخاطر ترک صحنه تصادف به خاطر ترس از خفت گیری جرم محسوب میشه؟
تو رو خدا راهنماییم کنید.
ممنون از شما
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام ،

بعلت اینکه افسر تشخیص مقصر بودن راننده موتور را داده مشکلی برای شما بوجود نمی آید و می توانید از محل بیمه نامه شخص ثالث موتور مقصر خسارت خودروی خود را بگیرید و برای افت قیمت باید به شورای حل اختلاف مراجعه کرده و پس از کارشناسی مبلغ مشخص و از مقصر درخواست کنید ( توصیه بنده به شما در صورت عدم توانایی شخص مقصر از افت قیمت صرفنظر کنید.)

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 6,647 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,723 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,697 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,451 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 915 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 11,384 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,937 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...