باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
867 بازدید
در از کار افتادگی و کمیسیون پزشکی توسط (110 امتیاز)
خانم 40 ساله ای هستم که مدت نوزده سال بعنوان پرستار بخش ویژه در بیمارستان دولتی مشغول بکار هستم.استخدام رسمی هستم.چند سال اخیر دچار ساییدگی مفصل هیپ شدم که با محدودیت حرکت و لنگیدن و درد شدید که اخیرا باعــث اختلال در کارکردم شده و قادر به انجام کار با کیفیت قبلی و شرایط کار قبل نیستم .

 آیا میتوانم تقاضای بازنشتگی پیش از موعد و یا درخواست غرامت حادثه ناشی از کار ویا از کار افتادگی بکنم؟

به کجا باید مراجعه کنم.البته بیمه تامین اجنماعی هستم و در قسمت درمان مشغولم.

در صورتی که موارد بالا شامل حالم نمی شود از چه طریقی میتوانم کار سبکتر درخواست کنم واز کجا اقدام کنم؟   پیشاپیش از راهنماییتان متشکرم.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (15,520 امتیاز)
باسلام طبق ماده ۷۰  بیمه شدگانی که طبق نظر پزشک معالج غیر قابل علاج تشخیص داده میشوند پس از انجام خدمات توانبخشی و اعلام نتیجه یا اشتغال چنانچه طبق نظر کمیسیون پزشکی مذکور در ماده نودویک این قانون توانایی خودرا کلا یا بعضا از دست داده باشنداگر درجه کاهش ۶۶٪وبیشتر باشد از کارافتادگی کلی شناخته میشود.واگر بین ۳۳تا۶۶٪باشدالبته ناشی ازکار اکارافتاده جزیی میباشد.واگر بین ۱۰٪تا۳۳٪باشدناشی ازکار دریافت غرامت نقص مقطوع را خواهد داشت لذا شما اول به واحد ازکارافتادگی مراجعه ودرخواست کمیسیون پزشکی میکنید وتمام مراحل میباسیت طی نا جوابگوی شما باشد....ایمانی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)
با سلام

بیماری شما بیماری شغلی محسوب نمی گردد (به احتمال غریب به یقین) . باید درخواست ازکارافتادگی بدهید و بالای 66 درصد ازکارافتاده شوید . بعید است با توجه به تجربه من در زمینه از کارافتادگی شامل حال شما شود . بهتر است درخواست کار سبک به تامین اجتماعی دهید . در صورت تائید توسط مرکزتان و شعبه و کمیسیون پزشکی شهر تان این اتفاق بهتر است . پزشکان کمیسیون با توجه به وضعیت تان و درخواست کار سبک خودشان در صورت لزوم پیشنهاد ازکارافتادگی به شما خواهند داد و آنگاه اقدام کنید بهتر است .

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 835 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 512 بازدید
سوال شده مهر 24, 2020 در از کار افتادگی و کمیسیون پزشکی توسط Khorshid.k.s (390 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 319 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,647 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,861 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,223 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,761 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...