باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,563 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (110 امتیاز)
سلام.  امروز جلسه حل اختلاف من با کارفرما برگزار شد. طبق پیش بینی های قبلی به من گفتن چون کارت پایان خدمت ندارم و در حال خرید سربازی هستم نه سنوات ونه بیمه بیکاری به من تعلق نمیگیره و در ضمن من از کارفرما شکایت کرده بودم و به جاش پسرش اومد و کلا یه مشت دروغ گفت و یه کاغذ هم که از من داشت مربوط به سالهای قبل که به زور از من امضا گرفته بود آورد که فقط توی اون نوشته من همه حقوق و سنواتم رو گرفتم به دروغ که هیچ مبلغی توش نوشته نشده و هیچ رسیدی هم مبنی بر واریز پول یا پرداخت پول ندارند. در اخر جلسه هم قاضی کلی از صاحب کارم و خانوادش تعریف کرد و خواستن که یه مبلغی کمی به من بدن و پرونده رو ببندن که تازه پسر کارفرما مخالفت کرد.

 حالا تکلیف چیه و باید چیکار کنم؟ در ضمن نظام وظیفه به من گفت ما یه نامه در جواب اداره کار میتونیم بهت بدیم که داری سربازی رو میخری و تا حالا این مبلغ رو پرداختی آیا برای بیمه بیکاری کفایت میکنه؟

 با تشکر از صبر و حوصله شما در حل مشکلات مردم ضعیف جامعه
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,660 امتیاز)
با سلام معرفی نامه از نظام وظیفه نمیشه به جای کارت پایان خدمت باشه اما چنانچه حقی از شما ضایع شده وباعث ناحقی در حق شما شده میتوانید به دیوان عدالت اداری علیه اداره کار مبنی بر پایمال کردن حق خود شوید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 935 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 574 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 12,399 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,929 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...