باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
610 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (110 امتیاز)
با سلام
من در شرکتی که پیمانکار بهره برداری از یک کارخانه دولتی (کارگاه مشمول قانون کار) بوده بمدت 13 ماه بدون قرارداد کتبی فعالیت نمودم و بعد از  تعطیلی این کارگاه با همان شرکت به کارگاه دیگری که اون هم مشمول قانون کار بوده و باز بدون قرارداد کتبی رفته و مدت 4 ماه کار کردم که همه سوابق بیمه ای با درج نام من در لیست بیمه کارگاههای مربوطه موجود است و بعد از آن بصورت غیر ارادی بیکار شدم.

 با این اوصاف با توجه به اینکه اینجانب قبلا بمدت 12 ماه، (قبل از کار با این شرکت) از بیمه بیکاری استفاده کردم و مجرد هم هستم آیا باز هم میتونم از بیمه بیکاری استفاده کنم.

به عنوان سوال دوم آیا اطلاع دارید که در صورت داشتن طرح قابل ارائه به مراکز رشد یا پارکهای علم و فناوری میتونم ضمن برخورداری از بیمه بیکاری طرحم رو با معرفی نامه ای از طریق بیمه بیکاری به این مراکز ارائه بدم.

منظورم این است که همانطوریکه در زمان مراجعه به بیمه بیکاری و اعلام آمادگی به کار، بیمه بیکاری شما رو کتبا به کارگاههای بخصوصی برای کار معرفی میکند آیا همین کار رو میتونه برای معرفی به پارکهای علم و فناوری بکنه بطوریکه تا تحقق طرح حداقل مشمول بیمه بیکاری باشد.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (49,340 امتیاز)
باسلام.
باتوجه به اتمام پروژه و کارکرد 4ماهه شما در آخرین کارگاه ،بیمه بیکاری به شماتعلق نمیگیرد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,036 بازدید
سوال شده اردیبهشت 25, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط تاتی
+2 امتیاز
1 پاسخ 731 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...