باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
797 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام .وقت بخیر ضمن تبریک عیدسعیدباستانی وارزوی موفقیت برای جنابعالی و تمامی ایرانیان و مسئولین زحمت کش درسال نو........                         

من برابر مصوبه      24/ 5 /  ت /  253  به تاریخ. 11 / 4 /  1367. ....هیئت وزیران   ...ازسال  1374 ازطریق نزاجا در بیمه ایران قرارداد بیمه عمر کارکنان و بیمه عمر و حوادث کارکنان و خانواده با اضافه بیمه تکمیلی منعقد نموده ام حدود 15 سال سهم حق بیمه راپرداخت نموده ام و لذا بعلت بازنشستگی این ارتباط قطع گردیده . وتاکنون نیز ازبیمه هیچگونه استفاده ننموده ام .

لذا راهنمایی بفرمایید چطور میتوانم سرمایه بیمه عمرم را با سود چندین سال گذشته ازبیمه ایران دریافت نمایم .واین مبلغ چقدر شده است .......باتشکر وسپاس فراوان. سرهنگ   سعید.  صانع
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
هموطن گرامی سلام،سال نوی شما مبارک باد.

بیمه عمر و حوادث از پوشش های اضافه بیمه درمان تکمیلی می باشد که حق بیمه آن بصورت یکجا یا بصورت ماهانه از حقوق شما کسر و بحساب شرکت بیمه واریز می گردد.

این بیمه نامه،معمولا با سرمایه فوت بین حداقل ۳ میلیون تومان تا هر چقدر که مسولین سازمان،ارگان و یا شرکت با بیمه توافق نمایند،منعقد میگردد،و معمولا بیشتر از ۴۰-۳۰ میلیون نمی باشد.

پوشش های این بیمه نامه،فوت بهر علت،فوت بعلت حادثه و نقص عضو بوده و اگر در یکسالی که شرکت یا سازمان شما با بیمه مربوطه قراردارد دارد منجر به حادثه ای شود،شرکت بیمه ملزم به پرداخت غرامت می باشد.

در غیر اینصورت و پس از پایان مدت یکساله قرارداد،شرکت بیمه تعهد دیگری نداشته،و قرارداد جدید با سبک و سیاق دیگری منعقد خواهد شد.

این بیمه نامه فاقد هرگونه سود بوده و بهمین دلیل حق بیمه پایینی دارد.

در صورتی که رابطه کاری افراد آن سازمان/شرکت،بهر دلیلی قطع گردد،اگر حق بیمه بصورت سالانه پرداخت شده باشد،فرد تحت پوشش می باشد( آن هم تا آخر همان قرارداد).

بنابراین در حال حاضر،جنابعالی هیچگونه وجهی از بابت آن بیمه عمر و حوادث نمیتوانید دریافت نمایید.

ضمنا پرسنل انتظامی و نظامی و نیز بانک ها،معمولا دارای صندوق هایی هستن که پس از بازنشستگی نیز، با کسر مبلغی بطور ماهانه از حقوق بازنشستگان بیمه ای برای پرسنل خود فراهم نموده اند که حتی پس از سن ۷۵ سالگی(حداکثر مدت زمانی که شرکت های بیمه اجازه صدور بیمه عمر و حوادث پرسنل را دارند) هم در صورت فوت همکار بازنشسته خود،وجهی بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان را به خانواده متوفی میدهند.

پیشنهاد می کنم که این موضوع را از دایره بازنشستگی سازمان تان جویا شوید.

در صورتی که سن تان،زیر ۶۵ سال میباشد و توانایی مالی تان اجازه میدهد،یک بیمه نامه عمر وتامین آتیه بیمه پاسارگاد را هم با ما تجربه نمایید تا به اختلافات فاحشی که بین بیمه های عمر و حوادث و بیمه هایی نظیر بیمه عمر پاسارگاد وجود دارد پی ببرید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,314 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,521 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,201 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 784 بازدید
سوال شده مهر 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط حسنی
0 امتیاز
2 پاسخ 7,510 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 5,191 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 4,973 بازدید
سوال شده مرداد 19, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط دانشیار
+1 امتیاز
1 پاسخ 884 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 3,314 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 1,687 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...