باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
1,278 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (120 امتیاز)
با سلام.

 اینجانب 1 دی 95 از کار بیکار شدم اما به دلیل اینکه با شرکت تسویه حساب نکرده بودم و احتمال بازگشت به کار وجود داشت اقدام به بیمه بیکاری نکردم.

20 بهمن اقدام به بیمه بیکاری کردم هفته پیش رای هیات تشخیص مینی بر تایید اخراج بنده صادر شد .اما نماینده تامیین اجتماعی در اداره کار مجدد اعلام کردند که باید هیات حل اختلاف برقرار شود چون دیر اقدام به دریافت بیمه بیکاری نموده اید. لازم به ذکر است کارفرما هم اعتراضی نسبت به حکم هیات تشخیص ندارد. بنده 5 سال و سه ماه حق بیمه داشته و دی ماه 95 متاهل شدم.

حالا سوالم اینه که امکانش هست که بیمه بیکاری منو تایید نکنن! و اگه تایید شد از چه زمان واریز میشه؟ دستمزد که بیمه میزنه تو لیست سابقه بیمه ام هم برای آذر ماه 10/034/000 ریال. حقوق چقدر پرداخت میشه؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,700 امتیاز)
با سلام هر کارگری که از کار اخراج میشود تایکماه وقت شکایت دارد ولی چنانچه از یکماه بگذرد بایستی با ارایه دلیل قانع کننده که موجب دیر اقدام نمودن شما شده ارایه بدهید حال که اداره کار دادخواست شما رو پذیرفته ورای هم صادر نموده تامین اجتماعی نمیتواند مانع از اجرای رای شود ومقرری بیکاری از تاریخی که در دادخواست تاریخ اخراج رو نوشتید پرداخت میشه وحداقل حقوق اداره کار به شما تعلق میگیرد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 850 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 608 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2,172 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...