باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,587 بازدید
در بیمه بیکاری توسط
من ده سال سابقه بیمه دارم و تا کنون از بیمه بیکاری استفاده نکرده ام . در آخرین محل کار سه ماه بیمه بوده ام آیا میشود از بیمه بیکاری استفاده نمود یا باید شش ماه مستمر در یک محل بیمه باشم . ممنون از راهنمایی شما
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (12,000 امتیاز)

سلام

بستگی به نوع قرارداد این سه ماه و ماهیت جایی که کار میکنید داره اگه ماهیت جایی که کار میکنید دائمی باشه که باید یکسال در اونجا سابقه بیمه داشته باشید ولی اگر کارگاه فصلی باشه یا دائمی نباشه و شما در حین قرارداد بیکار شده باشید میتونید از بیمه بیکاری استفاده کنید و باید حداکثر یکماه بعداز بیکاری درخواست بدید.

"

  • کارگران فصلی در صورتی که صرفا در اثنای فصل کار اخراج گردیده و بیکاری آنها بلا اراده تشخیص داده شود مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری خواهند بود.
  • بیکاران دارای قرارداد کار با مدت معین در صورتی که براساس رأی مراجع حل اختلاف در اثنای مدت قرارداد اخراج گردیده باشند مشمول استفاده از بیمه بیکاری خواهند بود.
  • افراد شاغل در کارهایی که ماهیت آن جنبه دائمی دارد و براساس قرارداد کار در مدت معینی مشغول کار بوده اند . با تشخیص واحدهای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در صورتی که در پایان قرارداد بیکار شوند و در آخرین کارگاه حداقل یک سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، مورد حمایت قرارگرفته و مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری خواهند شد."

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,472 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 611 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...