باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
610 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
سلام

الان حدود 11 ماه هست که مردم باغات و محصولات خودشون رو بیمه کردن و خسارت هم براشون زدن ولی پرداخت نشده. چطور از همچین بیمه ای، بیمه عمر هم بخریم تا در صورت فوت هزینه ها رو پرداخت کند ؟؟
4 پاسخ
0 امتیاز
توسط (109,850 امتیاز)
سلام

پرداخت خسارت باغات و زمین های کشاورزی بر عهده صندوق بیمه روستایی و کشاورزی بوده است که زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هست. بیمه عمر توسط شرکت های بیمه بازرگانی (مانند: بیمه ایران، پاسارگاد و .... ) ارائه می شوند که معمولن در خدمت رسانی بهتر عمل می کنند. در صورتی هم بیمه ای درست عمل نکند می توانید ازشون شکایت کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست عزیزم سلام،وقت بخیر.

در تایید فرمایشات مدیر محترم سایت بیدبرگ،جناب آقای حسینی باید باستحضارتون برسونم که بیمه های عمر با پوششهای متنوع و بخش پس اندازی،یکی از مدرن ترین بیمه هایی است که در اروپا و آمریکا بیش از ۷۰ سال است که بفروش میرود و علاقمندان زیادی دارد.

در کشور آمریکا،استاد مهدی فخارزاده،نابغه ایرانی فروش بیمه های عمر شرکت بیمه مت لایف،از دهه ۱۹۴۰ میلادی کماکان در حال فروش این بیمه به مردمان آن سرزمین بوده و هنوز نیست هست.(که ایشان مایه افتخار ملت ایران در این عرصه می باشد).

در ژاپن هر نفر بطور متوسط ۵ بیمه نامه عمر دارد!!! و در ایران از ۸۰ میلیون نفر جمعیت،فقط ۴ میلیون نفر این بیمه نامه بی نظیر رو دارن!!!

شرکت بیمه پاسارگاد نیز با حدود یک دهه فعالیت در این زمینه،بعد از شرکت بیمه ایران،اولین و تنها شرکت بیمه خصوصی میباشد که تعداد بیمه گزاران بیمه های عمرش از مرز یک میلیون نفر گذشته است و این در سایه تلاشها و بازاریابی های نمایندگان پرتعداد این شرکت بوقوع پیوسته.

پوشش های بینظیر بیمه ای بهمراه آپشن های منحصربفردی که فقط مختص بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد می باشد،آن را به بیمه ای مبدل نموده که به اذعان اکثر قریب باتفاق صاحب نظران و کارشناسان صنعت بیمه،و نیز بیمه گزارانش، آن شرکت را در حال تبدیل به برندی بی بدیل خواهد نمود .

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان،میتوانید همه روزه از ساعت ۱۹/۳۰ الی ۱۸/۰۰ با ما در تماس باشید.

افتخار بنده بعنوان نماینده فروش این بیمه نامه، داشتن صداقت با مشتری،راهنمایی درست بدور از هرگونه چشمداشت مالی برای خود و آگاه نمودن افراد برای خرید بیمه نامه ای مطابق با شرایط روز بیمه گزاران می باشد.

با بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد ،آرامش را به خود و خانواده محترمتان هدیه نمایید.

انتخاب حق شماست.

موفق و پیروز باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (1,780 امتیاز)
با سلام

در بيشتر رشته هاي بيمه اي پرداخت خسارت نظري ميباشد يعني كارشناس بايد مشخص كنه

در بيمه هاي عمر پرداخت خسارت از شروع قرارداد مشخص ميباشد و شما به راحتي ميتوانيد در چهار چوب قوانين اين بيمه خسارت در يافت كنيد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
–1 امتیاز
توسط
حق با شماست ، معمولا این شرکتها در موعد مقرر بندی را اعلام می کنند که بر اساس آن بند خاص که شما هم زیر آنرا امضا کرده اید پولی به شما نخواهند داد و یا هر جور بخواهند قرارداد را تفسیر خواهند کرد.... ظاهرا شما و ورثه در کل مدت قرارداد باید مبلغ را پرداخت کنید در ضمن بر اساس این قراردادها شرکت بیمه می تواند پولی به عنوان بازنشستگی به شما ندهد و شما نیز با شکایت راه به جایی نخواهید برد

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,350 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 648 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 647 بازدید
سوال شده مهر 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط رئوفی
+2 امتیاز
5 پاسخ 1,951 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 675 بازدید
سوال شده تیر 18, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
0 امتیاز
2 پاسخ 2,476 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 5,216 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 409 بازدید
سوال شده اردیبهشت 25, 2016 در سایر توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 399 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 641 بازدید
+2 امتیاز
9 پاسخ 1,863 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 3,993 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 830 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...