باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,068 بازدید
در بیمه درمان تکمیلی توسط
سلام

شرایط بیمه تکمیلی بیمه دانا
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (15,920 امتیاز)
با سلام و وقت بخیر

مشتریان بیمه‌های درمان تکمیلی
با توجه به گروهی بودن این بیمه‌نامه، مخاطبان و مشتریان آن را کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی تشکیل می‌دهد.

خطرات و ریسک‌های تحت پوشش بیمه‌های درمان تکمیلی
پوشش‌های بیمه‌ای که برای گروه‌های بالاتر از 50 نفر صادر می‌گردد جهت جبران هزینه‌های بیمارستانی و جراحی ناشی از بیماری، حادثه و سایر پوشش‌های اضافی درمانی که مازاد بر سهم بیمه‌گر پایه بوده و بیمه گذاران با توجه به شرایط و خواسته های خود می توانند با عقد قرارداد مربوطه از تمام یا بخشی از خدمات ذیل استفاده نمایند :

- جبران هزينه‌هاي بستري ، جراحی ، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گاماناپف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود و Day Care.
- جبران اعمال جراحی تخصصی شامل جراحی مربوط به سرطان ، مغز و اعصاب مرکزی نخاع ، گامانایف ، قلب ، پیوند ریه ، پیوند کبد ، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان
- جبران هزینه های زایمان اعم از طبیعی و سزارین
- جبران هزينه‌هاي درمانی نازایی و ناباروری
- جبران هزينه هاي مربوط به رفع عيوب انكساري چشم(نظیر عمل لیزیک ، لازک و ...)
- جبران هزینه‌های پاراکلینیکی(تشخیص درمانی) شامل: سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع سی‌تی اسکن، انواع آندوسکوپی، ام‌.آ‌ر.‌آی، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفس(اسپیرومتری-PFT) نوار عضله(EMG)، نوار عصب(NCV)، نوار مغز(EEG)، نوار مثانه،(سیستومتری یا سیستوگرم)، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم و اعمال مجاز سرپائی شامل شکستگی و در رفتگی، گچگیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی ، تخلیه کیست و لیزر درمانی
- جبران هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایشهای تشخیص پزشکی ، پاتولوژی یا آسیب شناسی و ژنتیک پزشکی ، انواع رادیوگرافی ، نوار قلب ، فیزیوتراپی
- جبران هزینه‌های ویزیت و دارو
- جبران هزینه‌های دندانپزشکی
- جبران هزینه خرید سمعک
- جبران هزینه عینک و لنز تماس طبی
- جبران هزینه تهیه اعضاء طبیعی بدن
- جبران هزینه اروتز که بلافاصله بعد از عمل جراحی مورد نیاز باشد
- جبران هزینه تشخیص بیماری ها و ناهنجاری های جنین منوط به داشتن پوشش زایمان
- جبران هزینه همراه افراد زیر 7 سال و بالاتر از 70 سال در بیمارستان
- هزینه آمبولانس و سایر فوریت‌های پزشکی

شركت بيمه دانا برای سرعت بخشیدن در ارائه خدمات به بیمه شدگان گرامی در سطح کشور با اكثر مراكز تشخيصي و درماني اعم از خصوصي و دولتي طرف قرارداد مي‌باشد، لذا به منظور کاهش هزینه‌ها و امکان کنترل کمی و کیفی خدمات در مراکز درمانی درخواست می گردد بیمه‌شدگان برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های اضافی پس از دریافت معرفی‌نامه از بیمه دانا به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه نمایند.

- در صورت نیاز به استفاده از خدمات بیمارستان ها و مراکز درمانی خارج از محل سکونت ، بیمه شدگان می توانند با ارائه کارت درمانی به شعب بیمه دانا در سطح کشور مراجعه و ضمن دریافت معرفینامه ، از خدمات بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بهره مند گردند .
 - در صورت استفاده از بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دانا که با سازمان های بیمه گر پایه قرارداد ندارند پس از کسر فرانشیز ( سهم بیمه گر پایه ) امور مربوط به درمان امکانپذیر خواهد بود . شایان ذکر است بیمه شدگان محترم در استفاده از بیمارستان های غیر طرف قرارداد نیز مجاز خواهد بود .
مدارک مورد نیاز جهت صدور معرفی‌نامه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد
- کارت معتبر بیمه دانا یا معرفینامه از سوی بیمه‌گذار
- گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع بیماری یا عمل جراحی مورد نیاز
- تصویر دفترچه بیمه، بیمه‌شده اصلی و بیمار
- اصل شناسنامه فرزندان مونث بالای 17 سال و مطلقه
- گواهی اشتغال به تحصیل برای فرزندان مذکر بالای 22 سال حداکثر تا سن 25 سال تمام (دانشجوی دکتری 26 سال)

چنانچه بیمه‌شده هزینه‌های بیمارستانی را شخصاً پرداخت نماید می‌بایست ابتدا سهم بیمه‌گر اولیه (تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) خود را دریافت و سپس تصویر برابر اصل مدارک درمانی به انضمام تصویر چک دریافتی از بیمه‌گر اولیه (در صورت عدم صدور چک توسط بیمه گر پایه و واریز به حساب بیمه شده بایستی اخذ تاییدیه از بیمه گر پایه درج گردد) و تصاویر شناسنامه و دفترچه بیمه (اصلی و بیمار) و کارت درمانی معتبر را برای دریافت سهم بیمه دانا ارائه نماید که در این صورت هزینه‌ها با رعایت اصل همترازی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا و تعرفه‌های مصوب و آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی و مقررات مربوطه محاسبه و پرداخت می‌شود.

خدمات ویژه
الف- سامانه اطلاع‌رسانی قرارداد درمان
بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه استعلام درمان به آدرس اینترنتی:
 WWW.DANA-INSURANCE.COM/ESTELAMDARMAN با وارد کردن کد ملی و سال تولد افراد خانواده آخرین اطلاعات وضعیت درمانی خود همچون: افراد تحت تکفل، معرفینامه، خسارت‌های بیمارستانی و پاراکلینیکی را دریافت نمایند.
ب- کیوسک بیمه‌ای
کیوسک بیمه‌ای با هدف صرفه جویی در زمان و خدمات‌رسانی سریع به بیمه‌گذاران راه‌اندازی گردیده است و به نوعی یکی از طرح‌های ویژه بیمه دانا در زمینه بیمه‌های درمانی در سطح صنعت بیمه است. در این طرح، بیمه‌شده بدون مراجعه به شعب بیمه دانا و تنها با ارسال تصاویر دستور پزشک و مدارک شناسایی، می‌تواند معرفینامه بیمارستانی خود را از این کیوسک‌ها که در بیمارستان‌های طرف قرارداد نصب شده است، دریافت نمایند.
ج- سامانه اطلاع‌رسانی پیامکی
این سامانه به منظور اطلاع‌رسانی به بیمه‌شدگان در خصوص خسارت‌های پرداختی، وضعیت پرونده و نیز مانده سقف ریالی معرفینامه طراحی شده است. در این طرح بیمه دانا اطلاعات یاد شده را از طریق پیامک به بیمه‌گذاران خود ارسال می‌نماید.
د- سیستم مشاوره و ارجاع
اين سيستم براي اولين بار در شركت بيمه دانا و به منظور راهنمائي بيمه‌شدگان در زمينه‌هاي مختلف درماني مانند : اطلاع از مفاد قراردادهاي فيمابين، راهنمائي‌هاي اختصاصي به بيمه‌شدگان ارائه اطلاعات در خصوص امكانات مراكز درماني طرف قرارداد و همچنين كاهش هزينه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت بيمه‌شدگان طراحي گرديده و اين عزيزان مي‌توانند براحتي و طي تماس تلفني در ساعات اداري اطلاعات مورد نياز خود را دريافت نمايند.
هـ- سرويس آنكال 24 ساعته پزشكان
در این طرح ، به منظور استفاده بهينه از خدمات مورد تعهد این شرکت ، پزشكان معتمد بيمه دانا در سراسر كشور آماده پاسخگوئي و ارائه مشاوره‌هاي درماني مورد نياز جهت استفاده از مراكز درماني متناسب با نياز بيمار از طريق تلفن‌هاي اعلامي بر روی پرتال این شرکت واقع در بخش مراکز ارائه خدمات بیمه‌ای پزشکان آنکال بوده و در طول ساعات شبانه روز و در مواقع لزوم ، هماهنگي‌هاي لازم را با مراكز درماني طرف قرارداد جهت بستري بيمه‌شدگان  فراهم مي‌نمايند.
و - کارت طلایی درمان

این کارت به منظور رفع پریشانی خاطر و استرس بیمه شدگان و اطرافیان ایشان در مواقع بروز بیماری و حوادث ، طراحی و در اختیار هریک از بیمه شدگان قرار می گیرد تا در اینگونه موارد با اطمینان خاطر از نبود مشکلات مالی و رفع دغدغه های احتمالی ، صرفاً به فکر بهبودی و سلامت خود و عزیزانشان باشند . این کارت در کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد ( که بیش از 95% بیمارستان های کشور را شامل می شود ) معتبر بوده و بیمه شدگان در طول شبانه روز و با ارائه این کارت می توانند از خدمات بستری در مراکز مذکور بدون هیچگونه محدودیت سقف تعهد و یا پرداخت فرانشیز و هزینه های خارج از تعهد استفاده نمایند . ( هزینه های مورد تعهد طبق مفاد قرارداد فی مابین توسط بیمه دانا پرداخت شده و اینگونه هزینه ها (خارج از تعهد و فرانشیز ) از محل سپرده بیمه گذار تأمین خواهد شد .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,581 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 9,342 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,059 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 7,704 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,886 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,182 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...