باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
42,365 بازدید
در سازمان تامین اجتماعی توسط (-1,060 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سوابق تلفیقی چیه  و چه کاربردی در سایت تامین اجتماعی داره ؟ لینک سوابق تلفیقی در سامانه و سایت تامین اجتماعی eservices رو می خواستم
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,290 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

سوابق تلفیقی مربوط به محاسبات بازنشستگی می باشد. در صورتی که از دو کارگاه به صورت همزمان برای شما بیمه رد شده باشد، این سابقه برای بازنشستگی یکسان می شود و به اصلاح تلفیق می شوند تا تنها یک بازه زمانی برای بازنشستگی در نظر گرفته شود.

فهرست موضوعات

  • ورود به سایت بیمه تامین اجتماعی
  • سوابق تلفیقی چیست ؟
  • لینک مستقیم مشاهده سوابق بیمه - سوابق تلفیقی

ورود به سایت بیمه تامین اجتماعی

بعد از ثبت نام در سایت بیمه تامین اجتماعی، می توان به سامانه بیمه تامین اجتماعی ورود کرد. برای ورود به سامانه تامین اجتماعی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://account.tamin.ir/auth/login

سوابق تلفیقی چیست ؟

تعداد سال سابقه بیمه در سامانه تامین اجتماعی تحت عنوان سوابق تلفیقی نمایش داده می شود. سوابق تلفیقی تعداد کل روزهایی که برای شما سابقه بیمه در نظر گرفته شده است را در نظر می گیرد. فقط در صورتی که در مدت زمانی برای شما از دو جا بیمه رد شده باشد، فقط یکی از آنها را در نظر می گیرد و خالص تعداد روز سابقه بیمه شما را در نظر می گیرد.

لینک مستقیم مشاهده سوابق بیمه - سوابق تلفیقی

. بعد از ورود به سایت بیمه تامین اجتماعی، از منوی بیمه شدگان، گزینه خدمات سابقه و سپس کلیه سوابق را انتخاب کنید. لینک مستقیم مشاهده سوابق بیمه - سوابق تلفیقی  در زیر آمده است:

https://eservices.tamin.ir/view/#/combined


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...