باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,300 بازدید
در جریمه و بدهی بیمه توسط (100 امتیاز)

سلام ما مبلغی را به حساب بیمه واریز کردیم بابت لیست در حالی که لیست را رد نکردیم و طبق گفته بیمه قراربود به ما اعلام بدهی شود و با مشاهده مبلغ بدهی که به ما اعلام شده ما خیال کردیم بابت همان برج 2 است  که بیمه آنرا به حساب بدهی تقسیط شده حسابرسی گذاشته و آنرا تسویه کرده در حالی که 3 قسط پرداخت شده بود حال ما مبلغ 3 قسط را از بیمه طلبکاریم میگویند امکان برگشت اقساط وجود ندارد ایا این درست است ؟

از طرفی برج دو پرداخت نشده و مشمول جریمه گردیده است  آیا امکان بخشودگی جرایم وجود دارد چون ما پول را برای این لیست داده بودیم ؟

و اینکه اگر امکان بخشودگی نباشد بابت بستانکاری ما از بابت 3 قسط آیا نمیتوان به همان مقدار از اصل و جرایم تعلق گرفته کم کرد یعنی معادل پرداختی(طلب مربوط به 3 قسط حسابرسی  که قبلا پرداخت شده)  جریمه محاسبه نشود ؟

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
سلام

وفق ماده 39 شما باید لیست حق بیمه را در مهلت قانونی ارائه و پرداخت می کردید و واریز وجه بدون ارائه لیست به منزله عدم ارائه و پرداخت حق بیمه دوره است لذا شما بابت عدم ارائه 10 درصد و و بابت عدم پرداخت به ازای هر ماه تاخیر 2 درصد جریمه میشوید و هر گونه وجه پرداختی مازاد در صورتی که بدهی نداشته باشید با درخواست کتبی کارگاه قابل استرداد می باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,169 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...