باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,536 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
سلام

میشه در مورد بیمه عمر و سرمایه گذاری 1 توضیح کامل و شفاف بدید و فرمول محاسبه سرمایه پایان دوره متعلق به صاحب بیمه رو بگید  

آیا اصلا توجیه اقتصادی داره و باتوجه به شرایط کنونی کشور و عدم اعتماد به سیستم بانکی کدوم بیمه ها مناسب‌تر هستند از نظر کفایت سرمایه وتضمین پرداخت سرمایه پایان دوره و مزایای دوره.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (8,000 امتیاز)
با سلام

بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد،پس اندازی مطمئن برای زمان بازنشستگی شاغلين،زنان خانه دارو تضمین آینده فرزندان،بهمراه جامعترین پوششهای بیمه ای/آرامش فردا اتفاقی نیست/
☂️ مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد ☂️
✅ دریافت اندوخته با سود تضمینی
✅ دریافت وام تا ۹۰ درصد اندوخته با سود ۴ درصد(بیش از سود تضمینی) بدون چک.سفته.ضامن
✅ پوشش از کارافتادگی (تاسقف 60 ميليون تومان)
✅ پوشش نقص عضو ناشی از حادثه(تاسقف500ميليون تومان)
✅ پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه(تاسقف 25 ميليون تومان)
✅ پوشش بیماریهای خاص(سکته قلبی،سکته مغزی،عمل قلب باز،انواع سرطان بد خیم،حتی پیوند های اصلی اعضا بدن=قلب ،کبد، کلیه، مغز استخوان)(هركدام جداگانه تاسقف40ميليون تومان 5تا باهم تاسقف200ميليون تومان)
پوشش فوت عادی و یا بر اثر حادثه (تاسقف500 ميليون تومان)
پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی کلی و دائم
بیمه عمر به لحاظ اجتماعی به نوعی به توازن مالی خانوارها و جامعه کمک می کند .
 به نوعی با مدیریت بحران ها و چالش های اجتناب ناپذیر ،خانواده را از گرفتار شدن در فقر و مشکلات مالی مصون می دارد و از بحران های اجتماعی – امنیتی که بی پولی اصلی ترین عامل آن است  می کاهد.

مهمترین مزیت های بیمه نامه عمر و پس انداز به زبان ساده  عبارتند از:
1️⃣-بیمه عمر یک پشتیبان مالی در تمام مراحل زندگی فرد و خانواده ام است.
✅2️⃣-در صورت حیات وجه قابل توجهی به صورت یکجا یا مستمری می پردازد که در مراحل مختلف و اتفاقات مهم زندگی مثل ازدواج فرزندان، هزینه تحصیل، خرید مسکن  ....، یا گذران.. زندگی در بازنشستگی برام معجزه می کنه.
3️⃣⏪-در صورت فوت، خانواده با بهره گیری از سرمایه عمر و اندوخته بیمه نامه، رنج مالی را تجربه نمی کنند و گرفتار بهزیستی و کمیته امداد نمیشوند.
✳️ و عزیزانم سپاس گزار مسئولیت پذیری ام خواهند بود.✳️
4️⃣♿️- در صورت ار کارافتادگی،از پرداخت حق بیمه معاف میشوم و بیمه خود حق بیمه های مرا پرداخت میکند و همزمان از پوشش های آن به صورت کامل برخوردارم.
5️⃣✅-در صورت بروز حوادث منجر به نقص عضو کلی یا جزئی از مزایای بیمه نامه استفاده می کنم.
5️⃣✅-در خصوص بسیاری از بیماری های سخت و پر هزینه، به.. عنوان مکمل بیمه های درمانی مورد حمایت بیمه نامه قرار می گیرم.
6️⃣✅- با وام های قابل دریافت و سهل الوصول از محل اندوخته بیمه نامه در طول قرارداد همیشه می توانم دلگرم به پشتیبانی تدبیر خود باشم.
7️⃣✅- بیمه نامه عمر و پس انداز اندوخته ای است که از انحصار ورثه و مالیات بر ارث معاف است و به طور کامل سهم عزیزانم خواهد شد.در صورتی که در سپرده بانکی اینگونه نیست و این معافیت شامل سپرده بانکی نمیشود..
شما هم کافیست فقط بایک تماس بطوررایگان ازمشاوره بهره مند گردیده ودرصورت متقاضی بودن بیمه را صادر ودرب منزلتان تحویل بگیرید.

توانگری مالی 1 شرکت بیمه پاسارگاد و همچنین ثبات در پرداخت سود در دهه اخیر که میانگی سود پرداختی بالغ بر20% بوده نشان از اطمینان و اعتماد به این شرکت می باشد و همچنین شفایت در ارائه اطلاعات مالی نشانه ای دیگر در جهت اعتماد شما میباشد

دوست عزیز در پایان باید خدمت شما عرض کنم در چنین شرایط اقتصادی که ثباتی وجود ندارد و قیمتها به شدت افزایش پیدا کرده و هزینه ای درمان نیز به شدت بالا می باشد نیاز به داشتن بیمه عمر ضروری تر از قبل احساس میگردد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,730 امتیاز)

باسلام
شما میتوانید از بیمه عمر فقط پوشش ها را درخواست کنید و سرمایه گذاری را در صندوقهای تضمین شده بورس انجام دهید. برخی صندوقهای بورس تا 27% وبیشتر سود داده اند


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,492 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 798 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,283 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 829 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...