باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
587 بازدید
در قانون کار و قرارداد کار توسط (100 امتیاز)
کارفرما یک شرکت آزمایشگاه کالیبر اسیبون تجهیزات پزشکی می باشد.

 نیروهای بخش فنی قبل از شروع باید آموزش ببیند. و بعد از آموزش در  سازمان پژوهش ها ( یک ارگان دولتی می باشد.) امتحان دهند. این پروسه حدود دو ماه برای شروع به کار در آزمایشگاه و برای تکمیل مجوزها شش ماه طول می کشد.

شرکت با این نیروها قرار داد سه ساله می بندد. ولی نیرو ها بعد تکمیل دوره آموزش از شرکت می روند. و به تعهد خود عمل نمی کنند. در آخرین این موارد تعدادی از نیروها اقدام به بردن اموال شرکت به صورت گروهی ( گوشی های موبایل که نرم افزار شرکت در آن نصب است کرده اند.) و به شرکت پاسخ گو نمی باشند.

در اویل هر کدام می گفتند که مشکل دارند و یک هفته دیگر به شرکت بر می گردند. ولی این زمان به یک ما رسیده است. خواهشمند است . این جانب را راهنمایی کنید یا یک وقت ملاقات حضوری تنظیم کیند. . با تشکر منوری لازم به یاد آوری می باشد که سمت من در شرکت مدیر فنی آزمایشگاه می باشد.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (38,010 امتیاز)
با سلام

در قانون کار برای تعهد خدمت پیش بینی خاصی به عمل نیامده و کارگر می تواند استعفا دهد یا ترک کار کند. در این صورت کلیه حقوق و مزایای قانونی تا آخرین روز حضور وی تعلق می گیرد. در صورتی که کارگر در بدو استخدام ، تعهدی به کارفرما داده باشد ، در صورت نقض آن و ایراد خسارت ، کارفرما باید در مراجع قضایی طرح شکایت کرده و پیگیری نماید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,119 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...