باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,913 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام

حدود 10 روز پیش در جاده یک کامیون در حال حرکت و از پشت با ماشین ما تصادف کرد. با توجه به اینکه خسارت مالی بود، بدون حضور افسر و کشیدن کروکی تنها بیمه نامه ها را جابجا کردیم و قرار بود فردای آن روز جهت پرداخت خسارت بنده به بیمه مراجعه کنیم. اما راننده کامیون با التماس و دروغ یک هفته از ما فرصت گرفت و الان چند روزی است که دیگر جواب تلفن را هم نمیدهد.

آیا میتوان با توجه به حاضر نشدن راننده مقصر پس از این 10 روز از شورای حل اختلاف تقاضای کروکی فرضی کرد و با داشتن بیمه نامه مقصر و بدون حضور وی  از بیمه خسارت گرفت؟

یا اگر بیمه پول را ندهد(چون بیش از 5 روز از تصادف گذشته) آیا میتوان درخواست توقیف خودروی مقصر را از شورای حل اختلاف گرفت؟

ما پس از مراجعه به شورای حل اختلاف دقیقا چه نوع شکایتی میتوانیم از راننده مقصر بکنیم و چه مراحلی برای وصول خسارتمان وجود دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (40,110 امتیاز)
با سلام

بله ميتونين به شوراي حل اختلاف مراجعه كنيد و تقاضاي كارشناسي و ترسيم كروكي فرضي كنيد و خب حضور شاهد در صحنه بهتون كمك ميكن و بعد از ترسيم كروكي ميتونين با شكايته مطروحه خسارات خود را بدون حضور راننده تا سقف تعهدات مالي بيمه  از بيمه گر ايشان دريافت كنيد و مابقي خسارات رو از خود شخص و بابت اون فرجه زمان ٥ روز باتوجه به مشكل پيش امده براي شما تاثيري در پرداخت خسارات بيمه گر ندارد و ملزم به پرداخت خسارات طبق راي شوراي حل اختلاف مي باشد البته توجه داشته باشين شما علاوه بر كروكي فرضي بايد درخواست كارشناس تامين دليل نيز كنيد تا ميزان خسارات وارده به شما مشخص گردد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 607 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,461 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,800 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,415 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,065 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,222 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...