باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,688 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
سلام.
چرا بیمه های عمر و تامین آتیه برای کودکان تا 12 سال پوششی جز فوت طبیعی قرار ندارد و اینکه آنچنان تفاوتی در سوددهی برای افراد بالای 12 سال و زیر 12 سال در انتهای قرارداد وجود ندارد؟ من و فرزندم با پرداخت حق بیمه یکسان در انتهای قرارداد (30 سال) در سود تضمینی فقط 20 میلیون تفاوت است با اینکه 12 سال فرزند من هیچ پوشش بیمه ای نداشته. با تشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

دلیل این امر اولا" این هست که با توجه باینکه معمولا" بیمه گذار فرزندان،والدین کودک میباشند،هیچ پدر و یا مادری برای دریافت غرامت فوت یا هزینه هایی مثل امراض خاص و... کودک خود را بیمه نمی نماید و فقط جنبه پس اندازی این بیمه نامه برای آینده کودک مد نظر می باشد (نکته مثبتی که در این روزها بیشتر برای خرید بیمه نامه مدنظر افراد می باشد).

ثانیا" قوانین بیمه مرکزی این اجازه را نمیدهد زیرا که شرط قانونی دریافت این غرامتها،رسیدن بیمه شده (کودک) به سن قانونی که معمولا" 18 سال تمام است می باشد.

در عین حال بعضی از شرکتها( با کسب مجوز از بیمه مرکزی) این سن را تا 12 سال و حتی بعضی از شرکتها به زمان بدو تولد نیز تعمیم داده اند(که البته برای نوزادان و کودکان،داشتن این پوشش خیلی ضروری بنظر نمیرسد،زیرا که از میزان حق بیمه برداشت و از اندوخته بیمه نامه کسر میگردد) و در عین حال مزیتی برای کودکان نخواهد داشت،بلکه برای شرکت بیمه خوب است که حق بیمه آن پوشش را از صندوق بیمه نامه برداشت مینماید.

با توجه به نکته ای که شما درباره میزان تفاوت اندوخته آخر بیمه نامه خود و فرزندتان به آن اشاره فرمودین،حدس من این است که یا شما بطور کامل  پوششهای کمی را در بیمه نامه دارا هستین و یا بعضی از پوشش ها را برایتان برقرار نکرده اند.

من نمیدانم که شما آقا هستین و یا خانم؟!

و اینکه چه پوشش هایی را در بیمه نامه خریداری فرموده اید،چون نداشتن بعضی از پوششها باعث افزایش میزان اندوخته (سود) بیمه نامه تان می گردد و استنباط من اینست که با توجه به این فاصله کم اندوخته شما و فرزندتان،پوشش های کمی را در بیمه نامه دارا هستین.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر،لطفا" در بخش ((دیدگاه)) پیام بگذارید تا پاسخ تان را کامل تر ارایه نمایم.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
سلام و تشکر از پاسخ کامل و جامعتون
هیچ پدر یا مادری برای غرامت فوت و امراض خاص صد در صد فرزندشو بیمه نمیکنه. شما هم در ابتدای کلامتون وجه منفی این قرارداد رو ذکر کردید ( دریافت غرامت فوت یا هزینه هایی مثل امراض خاص و... کودک خود را بیمه نمی نماید) چرا فقط به مرگ فکر میکنیم؟ چرا حرفی از پوشش هزینه های پزشکی حوادث رو مطرح نکردید؟ فرزندان که بیشتر در معرض این خطر هستند؟ پس دلیل قانع کننده ای نبود.
اما در ابتدای امر که این بیمه نامه توسط نماینده فروخته میشه بسیار زیاد بر روی سرمایه گذاری تاکید میشه یه سرمایه گذاری تضمینی و دیگری یه سرمایه گذاری مشارکت در منافع که هیچ سندی و مدرکی دال بر اینکه سود مشارکت پرداخت بشه و چقدر باشه در انتهای قرارداد موجود نیست فقط حرف است.
من مرد هستم و پوشش آتش سوزی منزل و شورش و بلوا رو ندارم دیگر موارد رو دارا می باشم. من بیمه کردم خودم و فرزندمو نه اینکه پشیمون باشم اما قانع نشدم
متشکرم از شما
0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز)
درود برشما

خوشحالم  از توجه شما در پوشش هاي بيمه عمر  بله براي كودكان جز فوت هيچ شركت بيمه اي پوشش ديگري ندارد فوت هم الزامي است به جهت اينكه بيمه عمر ،،،،و سرمايه گذاريست  چون روي سود صندوق  سرمايه اثر ميگذارد

كودكان ريسك كمتري دارتد و بيشتر جهت اتيه انها سرمايه گذاري ميشود

اما تنها شركتي كه از لحظه تولد هم بيمه عمر و هم امراض را براي كودكان دارد بيمه  عمر سامان است .

موفق باشيد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
ممنون از تبلیغ شما

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
3 پاسخ 2,102 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 444 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 530 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 983 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,767 بازدید
سوال شده آذر 19, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط علی عسگررحیمی بیمه عمردارد
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,048 بازدید
سوال شده مرداد 27, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,647 بازدید
سوال شده اسفند 14, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط فاطمه ارنواز (33,930 امتیاز)
+1 امتیاز
5 پاسخ 2,274 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 27,714 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,281 بازدید
سوال شده شهریور 6, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+4 امتیاز
4 پاسخ 5,985 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 3,041 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,037 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 346 بازدید
سوال شده مرداد 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط tahmasbi (6,510 امتیاز)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...