باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
13,603 بازدید
در بیمه درمان تکمیلی توسط (77,080 امتیاز)
با سلام و عرض خدا قوت به همه کارشناسان محترم سایت پربار بیدبرگ.

از حضور کارشناسان محترم سوالی دارم و آن این است که آیا در حال حاضر بیمه درمان تکمیلی انفرادی ای وجود داره که فورا و پس از ثبت نام بشه از پوشش های آن استفاده کرد؟

خصوصا زایمان و جراحی.

با سپاس از پاسخ های خوب تان.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

عزیزان و دوستانی که هر روزه و بدنبال بیمار شدن و یا باردار شدن همسران شان بدنبال بیمه تکمیلی هستند:

توجه تان را به این نکته جلب می نمایم که فرآیند ثبت نام بیمه تکمیلی مربوط به قبل از بیماری و یا بارداری میباشد،زیرا شرکت بیمه بنگاه خیریه نیست که بخواهید با پرداخت حق بیمه حتی یک سال و بطور کامل،بفرض ۲میلیون تومان پرداخته و پس از آن ۱۰-۲۰ میلیون خسارت دریافت کنین.

ضمنا بیمه های تکمیلی در بخش زایمان(در بیمه های درمان گروهی بین ۹-۶ ماه) و در بیمه های انفرادی حداقل یک سال دوره انتظار خواهند داشت.

شرکت بیمه هم باید از این قرارداد منتفع شده و سود ببرد تا هزینه های خودش را جبران کند.

در حال حاض و چند ماهی است که عده ای سودجو و با سواستفاده از نیاز مردم اقدام به تماس با افراد گرفته و تحت عنوان بیمه تکمیلی سلامت و یا تامین اجتماعی،اقدام به کلاهبرداری از افراد می نمایند.

به اطلاع کلیه هموطنان عزیزم در جای جای ایران زمین می رسانم که نه بیمه تامین اجتماعی و نه بیمه سلامت،هیچیک و تحت هیچ عنوانی بیمه تکمیلی درمان نداشته و ندارند و فقط بازنشستگان گرامی این دو سازمان،از طریق قرارذداد منعقده با شرکت آتیه سازان حافظ اقدام به برقراری پوشش بیمه تکمیلی نموده است.

و اگر قرار باشد که پوششی به بیمه شدگان خود ارایه نمایند از طریق شرکت های بیمه(خصوصا شرکت آتیه سازان حافظ) و با انعقاد قرارداد و کسر حق بیمه از بیمه،فقط از بازنشستگان خود اقدام به برقراری پوشش بیمه تکمیلی می نمایند.

در این خصوص،هیچ شرکت و موسسه ای مجاز به ثبت نام و تبلیغ در این خصوص نبوده و نمی باشد و اگر درباره بیمه تکمیلی تماس تلفنی گرفتند،فورا از طریق شکایت از این افراد پیگیر این کلاهبرداری ها که متاسفانه خیلی هم زیاد شده باشند باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,626 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 933 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,559 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,173 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 10,947 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...