اولین گام موفقیت

اولین گام موفقیت، این است که بتوانی موفقیت دیگران را تحمل کنی. دومین گام موفقیت، این است که بتوانی موفقیت دیگران را تحسین کنی. سومین گام موفقیت، این است که بتوانی موفقیت دیگران را تقلید کنی. آخرین گام موفقیت این است که بتوانی به شیوه خودت موفق شوی… ماه را نشانه بگیرید، اگر به هدف نزنید، حتما یکی از ستاره ها را خواهید زد. (براون)

ایا می دانید در گاو بازی به چه کسی جایزه اول تعلق میگیره؟

به کسی که نسبت به حمله گاو بهترین جاخالی ها را داده…
نه به اون کسی که با گاو درگیر شده

در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید!!!
درگیری با گاوهای زندگی بی فایدست


۵ راه برای متقاعد کردن مشتریان جهت خرید از شما

مشتریان هیچوقت به خاطر خود محصول خرید نمی‌کنند، آن‌ها چون متقاعد شده‌اند که محصول برای آن‌ها مفید است آن را می‌خرند. متأسفانه بیشتر فروشندگان در مورد جنس صحبت می‌کنند و خود مشتری باید فواید آن را بیابد. اگر شما به جای محصول از فواید آن بگویید فروشتان افزایش خواهد یافت. ۶ راه برای متقاعد کردن مشتریان جهت خرید از شما را در زیر مطالعه کنید.

۱-تفاوت بین فواید و مشخصات کالا را بدانید

مشتری کالای شما را می‌بیند و شما نیازی نیست در مورد آنچه مشتری می‌بیند توضیح دهید بلکه باید به آن‌ها توضیح دهید بعد از خرید این کالا چه فوایدی نصیبش می‌شود. برای مثال به‌جای اینکه بگویید “این ماشین سیستم امنیتی قوی دارد” بگویید “این ماشین خانواده شما را امن نگه می‌دارد”

۲-با زبان ساده سخن بگویید

مشتریان فواید و جملات ساده را بهتر از جملات سنگین و طولانی به خاطر می‌سپارند. به جای اینکه بگویید “در بدنه ماشین محافظی تعبیه شده است که در برابر ضربه مقاوم است” بگویید “اگر تصادف وحشتناکی اتفاق بیفتد احتمال زنده ماندن شما ۵۰ برابر بیشتر است”

۳- از کلمات تخصصی استفاده نکنید

هیچ‌چیز بیشتر از کلمات تخصصی مشتری را کسل و سردرگم نمی‌کند. مثلاً به جای اینکه بگویید “افزایش کارایی با پروتکل ۸۰۲۱۰ ” بگویید “شما می‌توانید با هرجایی که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید”ل

۴-لیست فواید محصول را کوتاه کنید

اکثر مردم فقط می‌توانند دو یا سه مطلب را در حافظه کوتاه مدت خود نگه دارند. لیست طولانی از فواید مشتری را گیج می‌کند. برای مثال به جای اینکه بگویید “این لیستی از فواید محصولات ماست ” بگویید “۲تا از مهمترین فواید این محصول ….”

۵-تأکید کنید چه چیزی در مورد محصول شما خاص است که باید آن را بخرند

فواید محصولات برای مشتری اهمیت زیادی دارد اما فوایدی که شما را از دیگران متمایز کند تأثیر چند برابر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید