بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان

بیمه‌های‌ عمر و تشکیل سرمایه یکی از انواع بیمه‌های‌ مختلط پس‌انداز است و همان گونه که از اسم آن پیدا از دو قسمت یعنی قسمت عمری یا بیمه ای و قسمت دوم تشکیل سرمایه می باشد. این‌ بیمه‌نامه‌ در چند سال‌ اخیر در ایران و بر اساس بیمه های عمر ارائه شده درکشورهای پیشرفته دنیا طراحی شده است این بیمه نامه با ارائه‌ پوششهای‌ مناسب‌ بیمه ای در قسمت تشکیل سرمایه، ایجاد سرمایه گذاری بر اساس حق بیمه های پرداخت شده و دریافت مستمری‌ برای‌ زمانی‌ که‌ بیمه‌شده در قید حیات‌ می باشد پوششهای مناسب یرای ارائه می دهد.

ریسک زیاد، ریسک متوسط،  ریسک کم صندوق سرمایه گذاری

بیمه بازنشستگی تکمیلی بیمه تکمیلی بازنشستگی سامان علاوه بر تأمین آرامش خاطر در سالهای زندگی، اندک اندک به بار خواهد نشست و با گذشت زمان ثمره بیشتری خواهد داد.

مسأله اینجاست که چگونه می توان با یک برنامه ریزی کارآمد، نیازهای احتمالی فردا را برآورده ساخت. فکر نکردن به آینده، به سادگی پـــاک کردن یک صورت مسأله است. بیمه تکمیلی بازنشستگی سامان، به کارفرمایان این امکان را می دهد که با استفاده از وجوه بازخریدی کارکنانشان، مزایای قابل توجه ای را برای دوران بازنشستگی آنان فراهم آورند، بعلاوه سرمایه فوت را بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای انان فراهم نموده و فشارهای مالی ناشی از بازخریدی کارکنانشان را نیز بر طرف می نمایند.

بیمه نامه عمر گروهی عادی: کلیه سازمان ها می توانند این پوششها را برای پرسنل خود با سرمایه مشخص و یا ضریبی از حقوق ماهیانه برای مدت یکسال خریداری نمایند.

مانده بدهکار: کلیه دریافت کنندگان تسهیلات از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می توانند مبلغ اصل وام و سود متعلقه را برای مدت زمان بازپرداخت وام خود بیمه نمایند.

 —————————————————————————————————————————————–

بیمه عمر سرمایه گذاری بدون ریسک و راهی مطمئن و منظم برای پس انداز

معمولا افراد سرمایه گذاری و پس انداز را برای رفع نیازهای مالی فعلی و احتیاجات احتمالی آینده می خواهند.

علت پس انداز هم برای رفع همین احتیاجات از قبیل پیری ، عدم قدرت کار ، موارد ضروری فوری، بیماری ها ، تامین آینده فرزندان ، آسایش خاطر و رفع هر گونه نیاز آتی است.

افراد به دنبال سرمایه گذاری میروند که از بالاترین سود و کمترین ریسک ممکن برخوردار باشد.

بیمه عمر و تامین آتیه از حد پایین ریسک در مقایسه با دیگر سرمایه گذاری بوده و همچنین سود قابل قبولی را برای بیمه شده به ارمغان می آورد.

 —————————————————————————————————————————————–

انتخاب سبد سرمایه گذاری با توجه به شخصیت ریسک پذیری فرد

دیدگاهتان را بنویسید