در سال ۹۵ بیش از ۲.۳ میلیون نفر از سایت بیدبرگ بازدید کردند. این سایت جزو ۱۰۰۰ سایت پربازدید ایران می باشد که تعداد بازدید کنندگان آن از سایت هایی مثل سایت بیمه مرکزی نیز بیشتر می باشد.

در سایت های پرسش و پاسخ بیدبرگ، عموم مردم سوالات بیمه، قانون کار، مالیات و حقوقی خود را می پرسند و مشاوران هر حوزه به صورت تخصصی به این سوالات پاسخ می دهند.

!! توجه !!

مشاوره شما در سایت بیدبرگ، مشاوره به یک نفر سوال کننده نیست، مشاوره به هزاران هزار نفر بازدید کننده است.

وقتی در سایت بیدبرگ پاسخ میدهید، این مشاوره را فقط به فردی که سوال می پرسد ارائه نمی کنید، بلکه به هزاران هزار نفر که از طریق جستجو در گوگل به سوال رسیده اند و دقیقا همان مشکل را دارند، خدمات مشاوره ارائه میدهید.

بنابراین مهم نیست سوالی تازه پرسیده شده باشد یا بیش از ۱ سال از طرح سوال گذشته باشد، مهم پاسخ به سوال است تا افرادی که از طریق گوگل وارد می شوند بتوانند پاسخ سوالشان را پیدا کنند.

توجه: از هزاران هزار نفر بازدید کننده از پاسخ شما، افرادی هستند که برای مشاوره بیشتر با شما، فرم شما را تکمیل خواهند کرد یا تماس خواهند گرفت. به سوال هایی پاسخ بدهید که میخواهید با شما تماس گرفته شود و مربوط به حوزه کاری شما می باشد.

توجه: در هنگام پاسخ به سوالات مردم، مدنظر داشته باشید که پاسخ را به فردی که سوال پرسیده نمیدهید بلکه به بازدیدکنندگان دیگر هم این مشاوره را ارائه میدهید. در واقع سعی کنید به صورت عمومی پاسخ بدهید که عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند

آدرس بیدبرگ – مرجع بیمه و قانون کار  :  bidbarg.com/bimeh

آدرس بیدبرگ – مرجع مالیات و امور شرکت ها :  bidbarg.com/tax

 

دیدگاهتان را بنویسید