قانون جهانی موفقیت:

قانون ۱_قانون علت و معلول
هر چیز به دلیلی رخ می دهد.برای هر علتی معلول هست،و برای هر معلولی علت یا علت های بخصوصی وجود دارد،چه از آنها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید.چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد.

قانون ۲_قانون ذهن
همه ی علت ها و معلول ها ذهنی هستند.افکار شما تبدیل به واقعیت می شوند.افکار شما آفریننده اند.شما تبدیل به همان چیزی می شوید که درباره ی آن بیشتر فکر می کنید.همیشه درباره ی چیزهایی فکر کنید که واقعا طالب آن هستید و از فکر کردن درباره ی چیزهایی که خواستار آن نیستید اجتناب کنید.

قانون ۳_قانون عینیت یافتن ذهنیات
دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست.کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه ی خود را در درون خود خلق کنید.زندگی ایده آل خود را با تمام جزئیات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید.

قانون ۴_قانون رابطه ی مستقیم
زندگی بیرون شما بازتاب زندگی درونی شماست.بین طرز فکر و احساسات درونی شما از یک طرف و عملکرد و تجارت بیرونی شما از طرف دیگر رابطه مستقیم وجود دارد. 

قانون ۵_قانون باور
هر چیزی را که عمیقا باور داشته باشید برایتان به واقعیت بدل می شود.شما آنچه را که می بینید باور نمی کنید بلکه آن چیزی را می بینید که قبلا به عنوان یک باور انتخاب کرده اید.
پس باید:
_باور های محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید.
_آنها را از بین ببرید.

قانون ۶_قانون ارزش ها
نحوه عملکرد شما همیشه با زیربنایی ترین ارزش ها و اعتقادات شما هماهنگ است.آنچه براستی ارزش هایی را که واقعا به آن اعتقاد دارید بیان میکند ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها،اعمال و انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است.

قانون ۷_قانون انگیزه
هر چه می گویید یا انجام می دهید از تمایلات درونی،خواسته ها و غرایز شما سرچشمه می گیرد.این کار ممکن است بصورت خودآگاه و ناخودآگاه انجام شود.رمز موفقیت دو چیز است:
_تعیین اهداف و برنامه ریزی برای آنها
_ مشخص کردن انگیزه ها

قانون ۸_قانون فعالیت ذهن ناخودآگاه
ذهن ناخودآگاه شما موجب می شود همه ی گفته ها و اعمالتان مطابق با الگویی انجام پذیرد که با تصویر ذهنی و باورهای زیربنایی شما هماهنگ است. ذهن ناخودآگاه شما بسته به اینکه چگونه آنرا برنامه ریزی کنید می تواند شما را به پیش ببرد و یا از پیشرفت بازدارد.

قانون ۹_قانون انتظارات
اگر با اعتماد به نفس انتظار وقوع چیزی را داشته باشید در جهان پیرامونتان امکان وقوع پیدا می کند.شما همیشه هماهنگ با انتظاراتتان عمل می کنید و انتظارات شما بر رفتار و طرز برخورد اطرافیانتان تاثیر می گذارد.

قانون ۱۰_قانون تمرکز
هر چیزی که ذهن خود را به آن مشغول سازید در زندگی واقعیت پیدا میکند.هر چیزی که روی آن تمرکز کنید و مرتبا به آن فکر کنید در زندگی واقعی شکل می گیرد و گسترش پیدا می کند.بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که در زندگی واقعا طالب آن هستید.


برگی از تاریخ بیمه / چرا صنعت بیمه در ایران ملی شد ؟

در این خصوص نظریه های مختلفی وجود دارد که اگر پای صحبت پیشکسوتان صنعت بشینید ، خاطرات و دلایل متعددی را بیان می نمایند.
عده ای شرایط ابتدای انقلاب ، عده ای فرار مدیران و سرمایه گذاران قبلی و حتی عده ای حفظ حقوق بیمه گذاران و مردم ذینفع را برای آن برمی شمارند. اما به هر جهت این اتفاق در سال ۱۳۵۸ در ایران افتاده است.
در مصوبه لایحه ملی شدن بیمه در آبان ۱۳۵۸ می خوانیم : به منظور حفظ حقوق بیمه‌گزاران و گسترش صنعت بیمه در سراسر کشور و گماردن بیمه به خدمت مردم از تاریخ تصویب این قانون کلیه‌مؤسسات بیمه کشور ضمن قبول اصل مالکیت مشروع مشروط، ملی اعلام می‌شود. در همین مصوبه نیز فعالیت شرکتهای بیمه خارجی ممنوع اعلام شد.
این تجربه و شرایط و اوضاع جنگ تحمیلی شرایط بدی را برای شرکتهای بیمه دولتی شده رقم زد تا اینکه در سال ۱۳۶۷ دستور ادقام شرکتهای بیمه ( بخوانید ورشکسته بیمه ) صادر شد ، این تصمیم ۲۳ سال صنعت بیمه ایران را متاثر کرد و تجربه نا موفق دولت را در عرصه بیمه به نمایش گذاشت ، تا اینکه در سال ۱۳۸۱ قانون تأسیس شرکت غیردولتی بیمه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و مدتی بعد اولین شرکت بیمه خصوصی در مناطق آزاد کار خود را آغاز کرد.


مهمترین تفاوت های لایحه جدید بیمه شخص ثالث در مقایسه با قانون۱۳۸۷

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، پیش‌نویس اولیه این لایحه ابتدا توسط بیمه مرکزی تدوین و پس از کسب نظر تمامی ذینفعان و دست‌اندرکاران به دولت تقدیم و پس از بررسی به مجلس ارسال شد.

بر اساس این گزارش، پس از ارجاع این لایحه به کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط به جلسات این کمیسیون ها دعوت شدند و با اصلاح و تکمیل آن در آبان ماه سال جاری متن پیشنهادی کمیسیون مذکور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

سرانجام نمایندگان خانه ملت پس از چندین جلسه بحث و بررسی در خصوص مواد و تبصره‌های لایحه بیمه اجباری شخص ثالث در جلسه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ بررسی آن را به اتمام رساندند.

مطابق این گزارش، از جمله مهمترین تفاوت‌های لایحه جدید در مقایسه با قانون سال ۱۳۸۷ “پیش بینی ضمانت‌های اجرایی مناسب برای بیمه شدن کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی و برخورد با خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث”، “گسترش پوشش‌های بیمه‌ای و عدم نیاز به خرید الحاقیه بابت افزایش سالانه دیه”، “اصلاح معیارهای تعیین حق‌بیمه و تأثیر سوابق رانندگی و بیمه‌ای دارنده در تعیین میزان آن با لحاظ ملاحظات اجتماعی”،” توسعه وظایف و تکالیف صندوق تامین خسارت های بدنی به منظور بسط پوشش زیاندیدگان حوادث رانندگی” و ” جبران مطلوب خسارت‌های حوادث رانندگی”، “الزام دولت به ایجاد «سامانه جامع حوادث رانندگی» “، “پیش‌بینی ضمانت‌های اجرایی کیفری و مالی برای جلوگیری از تقلبات و تخلفات بیمه ای”، همچنین “اتخاذ تدبیر لازم برای اعمال نظارت مؤثرتر بر فعالیت‌های شرکت‌ها و برخورد با موارد قصور یا تخلف آنها” از اجرای قانون است.

شایان ذکر است که این لایحه در صورت تأیید شورای محترم نگهبان جایگزین قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

در صورتی که در زمینه خرید بیمه و یا دریافت خسارت و دیه از شرکت بیمه نیاز به مشاوره تلفنی تخصصی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

بیمه خودرو

دیدگاهتان را بنویسید