علل موفقیت و عدم موفقیت افراد

یکی از علل عمده شکست و ناکامی اینست که در برخورد با مشکلات موقتی متوقف میشویم و دست از تلاش برمیداریم.بیش از ۵۰۰ نفر از موفق ترین افراد مملکت در مصاحبه با من گفتند که بزرگترین موفقیت آنها یک قدم فراتر از جایی که شکست خورده بودند نصیبشان شده است.

داربی بعد از اینکه از حفاری به جهت کشف طلا ناامید شد و دستگاه حفاری را فروخت، مهندسی که دستگاه را خریده بود در فاصله ۹۰ سانتیمتری از محلی که داربی و کارکنانش کار را متوقف کرده بودند رگه های طلا را کشف کرد.

میلیونها نفر از مردم روی زمین گمان میکنند محکوم به فقر و شکست و ناکامی هستند.احساس میکنند نیرویی بر آنها حاکم است که با آن کاری نمیتوانند بکنند. حقیقت شناخته شده ای است که انسان هرچه را به خود تلقین کند خواه مطلبی دروغین یا حقیقی باشد آن را باور میکند.اگر کسی یک دروغ را بارها و بارها به خود تلقین کند سرانجام آن را به عنوان یک باور میپذیرد،از آن گذشته ان را باور میکند که آن حقیقت است.

—————————————————————————————————————————————–

بسته اخبار شرکت های بیمه

• جشنواره “بهار تا بهار” بیمه نوین با ارائه شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه برای بیمه گذاران قدیمی و جدید در سراسر کشور برگزار می شود.

• مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ جدیدترین اجرای خود را در تاریخ ۲۸ دی‌ماه در تالار وحدت با عنوان «یادمان بابک بیات به روایتی نو» با حمایت مادی و معنوی شرکت بیمه رازی روی صحنه ‌برد.

• در راستای استاندارد سازی خدمات به مشتریان و ارائه آموزش‌های تکمیلی به شعب ، دوره آموزشی بیمه های عمر و سرمایه گذاری ( life insurance underwriting) در بیمه «ما» برگزار گردید.

• شرکت بیمه پاسارگاد براساس عملکرد شش ساله در شاخص های بهره وری کل عوامل، سرمایه و رقابت پذیری هزینه نیروی کار، درصد حاشیه سود خالص و فروش سرانه لوح تقدیر هفتمین جشنواره ملی بهره وری را دریافت کرد.
منبع: آیین

—————————————————————————————————————————————–

اشتباه محاسباتی و تذکر بیمه مرکزی به بیمه میهن

مدیر عامل بیمه میهن به تازگی اعلام کرده است که بیمه مرکزی طی نامه ای تجدید نظر در سود سال ۹۳ این شرکت را به دلیل اشتباهات محاسباتی شرکت و عدم پیروی از استاندارهای شورای عالی بیمه تذکر داده است.

علی موسی رضا مدیر عامل بیمه میهن در نامه ای به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرده است که چندی پیش بر اساس نامه بیمه مرکزی این شرکت ملزم به جبران کسری ذخایر به مبلغ ۱۵۲ هزارو ۶۳۷ میلیون ریال بابت سال های ۹۲ و ۹۳ شد که در سرفصل تعدیلات سنواتی در صورت مالی ۶ ماهه سال جاری اعمال شد و در نتیجه آن سود انباشته سال ۹۳ از مبلغ ۱۱۴ هزارو ۴۲ میلیون ریال به رقم ۳۸ هزارو ۵۸۵ میلیون ریال زیان تبدیل شد.

اما بیمه مرکزی در نامه ای جدید اعلام کرد سود انباشته سال ۹۳ باید به مبلغ ۷۲ هزارو ۲۹ میلیون ریال سود تجدید ارایه شود که این رقم با اعمال تعدیلات سنواتی سال ۹۴(مبلغ ۲ هزارو ۵۹۳ میلیون ریال بابت سهم قطعی نیروی انتظامی در سال ۹۳) در صورت مالی ۹ ماهه به مبلغ ۶۹ هزارو ۵ میلیون ریال اصلاح شده است.بنابراین علی رغم تغییرات در سرفصل ذخایر تجدید ارایه و پوشش حق بیمه آخرین پیش بینی سود هر سهم در پایان اسفند سال جاری به مبلغ ۲۰۴ ریال تغییری ندارد.
منبع: بیمه ۲۴

—————————————————————————————————————————————–

مصاحبه یازدهم از مجموعه مصاحبه های شبکه ملی بازاریابی بیمه پیشگامان

مصاحبه یازدهم با اقای هادی امین زاده همکار کارگزار از شهر مقدس مشهد برگزار شد .
رشته تحصیلی اقای امین زاده کارشناسی اقتصاد نظری است.مصاحبه با ایشان از یک منظر با مصاحبه های دیگر تفاوت داشت و ان اینکه ایشان با یک سابقه هشت ساله در شغلی نمایندگی به شغل کارگزاری امده اند و در واقع همانطور که در مصاحبه به ان اشاره داشتند ,بجای فروش محصول یک شرکت بیمه به جایگاه خرید محصولات بیمه ای از هرشرکت بیمه ای که بتواند نیازهای بیمه گذاران وی به پوشش ها را تامین تغییر وضعیت داده اند .قبلا هم در پاسخ های اقای محمدی اشاراتی به این موضوع شده بود .

قبلا در وایبر مطالبی از اقای امین زاده خوانده بودم و در یک نشست دوستانه در مهرماه سال جاری (۱۳۹۴) ایشان را ملاقات نموده بودم ,تا اندازه ای با روش کار ایشان اشنا شده و در زمان مصاحبه با توجه به ان شناخت طرح ریزی سوالات و محتوای مصاحبه را انجام دادم.اصولا همه انسانها هران چه که اموخته اند و انجام داده اند را به صحنه اجرا میاورند و این امری طبیعی است .

و برای همین است که دانشمندان و صاحبنظران مدیریت اموزش تاکید دارند که سیستم ها و روش ها ی اموزشی نقش تعیین کننده در توسعه و پیشرفت فردی و اجتماعی ایفا مینمایند.اقای امین زاده در فراز جملات خود در حین پاسخ به سوالات میگوید: و نکته پایانی اینکه بکوشیم بیاموزیم و به آنچه آموخته این عمل کنیم.
اقای امین زاده هشت سال نماینده شرکت بیمه کارافرین بوده است و سپس به کسوت کارگزاری در میاید .سالهای گذشته این شرکت از جمله شرکت هایی بوده که بطور تخصصی بر فروش بیمه های عمر اندوخته ساز تمرکز داشته و اکثر نمایندگان وی نیز در این رشته تمرکز فعالیت داشته اند .

از همین رو در مصاحبه با جناب اقای امین زاده بر موضوع مشاوره مدیریت ریسک در زمان فروش بیمه عمر اندوخته ساز به بیمه گذاران تاکید گردید تا از رهگذر تجربیات ایشان یک پیام اموزشی را منتقل نماییم . بدون مطالعه ریسکهای بیمه گذاران و کشف نیازهای حمایتی انها ,معرفی و فروش بیمه نامه به انها فقط و فقط بخشی از یک برنامه حمایتی و پشتیبانی بیمه ایی را اجرا نموده ایم در صورتیکه اگر بجای نگاهی یکسویه و از دید فروشنده بیمه به بیمه گذار بعنوان مشتری و کسی که با خرید بیمه نامه کارمزد و درامد برای ما ایجاد میکند به سمت و در کنار بیمه گذار رفته و بعنوان یک مشاور با توجه به نیاز وی پوشش هایی را خریداری نماییم که در زمان حادثه و خسارت از تامین حمایت لازم برخوردار باشد انگاه نه تنها بعنوان یک نماینده و کارگزار وظایف شغلی خود را علمی و کامل انجام داده ایم بلکه بعلت تامین رضایت و مشاوره مناسب کارمزدی پر از برکت و همراه با رضایت خاطر از کنار این روش فعالیت بدست اورده ایم .

مصاحبه با جناب اقای امین زاده فرصت طرح اجرای روش مدیریت ریسک در عرضه بیمه های زندگی را فراهم نمود .از ایشان بعلت شرکت در مصاحبه و انتقال تجربیات ارزشمند شان بی نهایت سپاسگزارم .کارشناس بیمه ,حمیدرضا حاجی اشرفی

ریسک سرمایه , ریسک سرمایه , سرمایه بیمه

دیدگاهتان را بنویسید