جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی برای اهداف مختلف از جمله بازنشستگی، ترجمه سابقه بیمه توسط دارالترجمه ها با هدف مهاجرت، درخواست بیمه بیکاری، اعلام سابقه به موسسات و استفاده از دیگر مزایای سازمان تامین اجتماعی، مورد نیاز می شود. در این راهنما در مورد نحوه مشاهده جمع کل و جمع آوری سوابق بیمه تامین اجتماعی توضیح داده شده است.

جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی

مشاهده جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی

جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی تعداد روزهایی است که حق بیمه ما به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است. این تعداد روز در سامانه سوابق بیمه تحت عنوان سوابق تلفیقی قابل مشاهده است. برای مشاهده جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی که به آن سوابق تلفیقی گفته می شود،‌ به این ترتیب اقدام نمایید:

  1. با کد ملی و گذرواژه خود وارد سامانه eservice شوید
  2. از منوی بیمه شدگان، خدمات سابقه را انتخاب کنید.
  3. سپس گزینه سوابق تلفیقی را انتخاب کنید.
  4. در صفحه باز شده تعداد کل روز سابقه و سابقه به تفکیک سال،‌ ماه روز نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: سوابق تلفیقی بیمه تامین اجتماعی

 

لینک مستقیم جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی

برای دسترسی آسان شما، لینک مستقیم جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی در زیر آورده شده است. توجه داشته باشید که برای ورود به لینک زیر و مشاهده سوابق ابتدا می بایست در سامانه تامین اجتماعی ورود کرده باشید.

https://eservices.tamin.ir/view/#/combined

جمع آوری سوابق بیمه تامین اجتماعی

چنانچه بیمه شده ای در بیش از یک شعبه تامین اجتماعی دارای سوابق بیمه باشد، جهت جمع آوری سوابق بیمه خود باید به آخرین شعبه تامین اجتماعی محل پرداخت حق بیمه مراجعه کند و نسبت به تکمیل فرم درخواست جمع آوری سوابق اقدام نماید.

شعبه تامین اجتماعی پس از شناسایی شعبه محل پرداخت حق بیمه، سوابق بیمه شده را از شعب مربوطه جمع آوری خواهد کرد.

فرم جمع آوری سوابق بیمه

برای دریافت فرم جمع آوری سابقه بیمه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فرم جمع آوری سوابق بیمه

 

ثبت نام جمع آوری سوابق بیمه تامین اجتماعی

در صورتیکه بیمه شده حائز شرایط برخورداری از حمایتهای تامین اجتماعی از جمله برقراری مستمری بازنشستگی ، برقراری مستمری از کارافتادگی ، برقراری مستمری بازماندگان ، برقراری بیمه بیکاری ، انتقال حق بیمه به سایر صندوق ها ، برخورداری از کمک هزینه ها و غیره باشد می بایست با در دست داشتن مدارک شناسایی از جمله شناسنامه ، کارت ملی و دفترچه درمانی به آخرین شعبه محل پرداخت حق بیمه مراجعه تا نسبت به تکمیل فرم درخواست جمع آوری سابقه و پرونده و ثبت درخواست تجمیع سوابق در دفتر شعبه اقدام نمایند. مدت زمان جمع آوری سوابق بیمه تامین اجتماعی کمتر از یک هفته می باشد.

بعد از جمع آوری سوابق بیمه تامین اجتماعی در صورتی که نسبت به سوابق بیمه خود اعتراض داشتید می توانید درخواست بازبینی سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را داشته باشید.

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید