آشنایی با بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی AXA  نوعی بیمه نامه پزشکی است که اکثر کشورهای عضو شینگن قبل از صدور ویزا،آنرا از درخواست کننده ویزا مطالبه مینمایند.

این بیمه نامه در کلیه کشورها اعم عضو شینگن و غیر عضو و کشورهای کانادا و آمریکا معتبر است .

انتقال پزشکی،پذیرش در نزدیکترین بیمارستان،بازگرداندن بیمه شده به محل زندگی،راهنمایی پزشکی،فوریتهای دندانپزشکی،بازگرداندن جسد متوفی،کمک رسانی حقوقی تا سقف ۱۰۰۰ دلار به پول محلی منطقه مورد نظر ،پرداخت هزینه مسافرت همراه شامل بلیط رفت و برگشت و هزینه های مربوطه تا سقف ۶۰ یورو در روز و تا ۱۵ روز،راهنمایی برای رفع مشکلات،بازگرداندن کودکان بی سر پرست،بازگشت پیش بینی نشده به کشور محل اقامت،ارسال دارو،استرداد بار مسافر،جبران هزینه های پیش آمده به علت تاخیر ارسال بار مسافر تا سقف ۲۰۰ یورو،هزینه های ناشی از فقدان بار مسافر تا سقف ۸۰۰ یورو(۲۰بر مبنای یورو برای هر کیلو بار) و هزینه های درمانی را تا سقف ۵۰۰۰۰ یورو پوشش میدهد.

بیمه گذار میتواند پوشش ۱۰۰۰۰ یورو را برای کشورهای خاورمیانه ،آفریقایی و ترکیه انتخاب و حق بیمه کمتری بپردازد که در اینصورت تعهدات شامل انتقال پزشکی،پرداخت هزینه های درمان،و بازگرداندن جسد متوفی میشود.

شرکت بیمه البرز مطابق قوانین و آیین نامه های داخلی معمولا” بیمه نامه با تعهد ۱۰۰۰۰یورو صادر نمی نماید.

استثنائات عمومی

دیگر مزایای بیمه مسافرتی

این شرایط را در نظر بگیرید…

اینها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید.

تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترینبیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه  در اختیار شما قرار میدهد.

هم اکنون با استفاده از استعلام سریع و آنلاین و با ارائه کپی گذرنامه و مدت اقامت و مقصد سفرتان اقدام به خریدنمایید تا سفری ایمن ، مطمئن و آرام را با بیمه مسافرتی سامان تجربه کنید.

مزایای بیمه مسافرتی سامان

در صورتی که در زمینه خرید بیمه و یا دریافت خسارت و دیه از شرکت بیمه نیاز به مشاوره تلفنی تخصصی دارید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

بیمه درمانی

دیدگاهتان را بنویسید